אבדיה קלע 15 נקודות, וושינגטון הפסידה 119:105 בסקרמנטו

play
משחק התקפי מצוין שלו. אבדיה | רויטרס
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה 01:26

הישראלי היה אפקטיבי בהתקפה וגם הוביל מהפך ברבע הרביעי, אבל ירד לספסל אחרי הסל שלו והמארחים סגרו עניין עם ריצת 2:13. ביל הוביל עם 30, פוקס קלע 28 למנצחים. המשחק הבא: בחוץ נגד פיניקס

(גודל טקסט)

משהו רע עובר על וושינגטון שהבוקר (חמישי) נחלה הפסד שישי בשבעה משחקים, 119:105 בסקרמנטו. אלא שדני אבדיה יזכור את המשחק לטובה. הפורוורד הישראלי היה חתום על המהפך כשעשה מהלך של שלוש נקודות וקבע 90:92 כשנותרו 9:28 דקות לסיום המשחק. אלא שזו הייתה ההובלה האחרונה של הוויזארדס, שראו את סקרמנטו עושה ריצת 2:13 ומבטיחה את הניצחון.

דני אבדיה וושינגטון מול האריסון בארנס
משחק התקפי מצוין שלו. אבדיה | רויטרס

אבדיה הוחלף דקה אחרי הסל שלו וחזר לפרקט כשנותרו 3:11 דקות לסיום, אבל בפיגור דו ספרתי. אבדיה קיבל 22 דקות מהספסל והיה קרוב לשיא העונתי שלו עם 15 נקודות, 5 ריבאונדים, חטיפה ואסיסט אחד. אבדיה קלע באחוזים מצוינים (5 מ-10) ודייק שתי שלשות מתוך ארבעה ניסיונות. בראדלי ביל הוביל את וושינגטון עם 30 נקודות וקייל קוזמה שחזר לחמישייה במקום אבדיה היה חלש עם 6 נקודות בלבד.

דני אבדיה וושינגטון בדרך לסל
עוד הפסד מתסכל. אבדיה משקיף | רויטרס

מנגד, המארחים קיבלו תרומה דו ספרתית משישה משחקים כשד'יארון פוקס מוביל עם 28 ב-31 דקות. האריסון בארנס שחזר לעניינים תרם 19 ובאדי הילד עלה כרגיל מהספסל ותרם 15 לקינגס, שנחלצו מרצף של שלושה הפסדים. וושינגטון לא תקבל יותר מדי מנוחה וכבר בלילה הבא תתארח אצל פיניקס סגנית האלופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי