עוד ניצחון לוושינגטון במשחק צמוד, 7 נקודות ב-18 דקות לדני אבדיה

play
הירידה בדקות ובתפוקה נמשכת. אבדיה מול גילג'ס אלכסנדר | אימג'בנק GettyImages, Patrick Smith
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, שומר על שיי גילג'ס אלכסנדר, אוקלהומה סיטי ת'אנדר 00:10

קוזמה (29) ודינווידי (22) לקחו את המושכות בהיעדרו של בראדלי ביל, ושלשת קלאץ' של קולדוול פופ סידרה 118:122 על הת'אנדר. הישראלי ציין את ערב המסורת היהודית עם הקהל, אבל הירידה בדקות ובתפוקה נמשכת

(גודל טקסט)

בשעה טובה ומוצלחת, וושינגטון הגיעה לנקודת החצי של העונה הרגילה עם מאזן חיובי. הוויזארדס רשמו הלילה (בין שלישי לרביעי) ניצחון שני ברציפות, כשגברו 118:122 על אוקלהומה סיטי והחלו את רצף שמונת משחקי הבית ברגל ימין, למרות שקרטעו והתקשו. כמו במקרים רבים העונה, גם הפעם השחקנים של ווס אנסלד ג'וניור התעלו וניצחו במאני טיים עם מהלכי קלאץ', והמאזן שלהם במשחקים צמודים עומד כעת על 17 ניצחונות ו-4 הפסדים בלבד.

ללא בראדלי ביל שנכנס לפרוטוקול הקורונה בפעם השנייה העונה בעקבות תוצאה גבולית לבדיקה שעשה, היו אלה שוב קייל קוזמה, ספנסר דינווידי וקנטביוס קולדוול פופ שלקחו את המושכות. קוזמה המשיך את הכושר האישי המצוין עם 29 נקודות (12 מ-17 מהשדה) לצד 5 ריבאונדים, לדינווידי היו 22 לצד 10 אסיסטים, וקולדוול פופ הוסיף 16, כולל הסל המכריע של המשחק – שלשה עם הקרש ששברה שוויון כשנותרה חצי דקה לסיום.

מבחינתו של דני אבדיה, זה היה עוד לילה מתעתע. הוויזארדס ציינו יחד איתו ערב מורשת יהודית, קיימו טקס מיוחד עבורו בסיום המשחק ודאגו לאכלס את היציעים ביהודים שידחפו אותו, אבל מבחינה מקצועית הישראלי המשיך לרדת בדקות ובתפוקה, לאור ריבוי הפורוורדים בסגל מאז חזרתו של רוי האצ'ימורה לסגל. אבדיה הסתפק ב-18 דקות ובמהלכן רשם 7 נקודות (3 מ-4 מהשדה כולל 1 מ-2 מהשלוש), שני ריבאונדים, חטיפה ושתי עבירות, כשהוא שוב ממעט להיות מעורב בהתקפה ונכנס בעיקר כדי למלא משימות הגנתיות נקודתיות. בסך הכל, מאז הקאמבק של האצ'ימורה לפני שני משחקים ירד אבדיה ל-15 דקות בלבד בממוצע, וגם המספרים צונחים בהתאם.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, שומר על שיי גילג'ס אלכסנדר, אוקלהומה סיטי ת'אנדר
הירידה בדקות ובתפוקה נמשכת. אבדיה מול גילג'ס אלכסנדר | אימג'בנק GettyImages, Patrick Smith

המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשהת'אנדר, קבוצת ההתקפה הגרועה בליגה, לא מתקשה מול ההגנה הרכה של וושינגטון ולא מאפשרת לה לברוח. OKC ירדה להפסקה אף ביתרון של שלוש נקודות, אבל המחצית השנייה הייתה בשליטה של הקבוצה הביתית, שכאמור, התעלתה כהרגלה בדקות האחרונות. שיי גילג'ס אלכסנדר השאיר את הת'אנדר במרחק נגיעה, אבל אז הגיעה כאמור השלשה המכרעת של קולדוול פופ, ואחריה קליעת עונשין של קוזמה שסגרה עניין סופית.

מלבד קוזמה, דינווידי וקולדוול פופ, גם קורי קיספרט ומונטרז הארל שיצא מפרוטוקול הקורונה סיימו בספרות כפולות אצל וושינגטון וקלעו 12 כל אחד. בצד השני, OKC נהנתה בעיקר מיכולת טובה של שיי גילג'ס אלכסנדר שכיכב עם 32 נקודות ו-8 אסיסטים. הרוקי ג'וש גידי המשיך להראות ניצוצות עם 18 ו-8 אסיסטים משלו.

קנטביוס קולדוול פופ, וושינגטון וויזארדס
עוד סל קלאץ', עוד ניצחון במשחק צמוד. קולדוול פופ | אימג'בנק GettyImages, Patrick Smith
קייל קוזמה, וושינגטון וויזארדס, מול דריוס בייזלי, אוקלהומה סיטי ת'אנדר
בכושר שיא. קוזמה | אימג'בנק GettyImages, Patrick Smith

בשורה התחתונה הוויזארדס עולים למאזן 20:21, ומקווים להשיג ניצחון שלישי ברציפות במשחק הבא מול אורלנדו, שייערך כבר בלילה הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי