"חייב לעשות הכול מושלם": בארה"ב מתלהבים מה"הרנסנס" של דרוזן

play
גם הוא מוקף בשחקנים הנכונים. דמאר דרוזן במדים החדשים | GettyImages, Jonathan Daniel
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, שומר על שיי גילג'ס אלכסנדר, אוקלהומה סיטי ת'אנדר 00:10

הגארד מתקרב לממוצעי השיא בקריירה (26.2 למשחק) ומוביל את הבולס לעונה גדולה. ב-ESPN ניסו להסביר את הפריחה של הגארד

קבוצות: שיקגו בולס
(גודל טקסט)

"עונת הרנסנס של דמאר דרוזן", כך החליטו להתייחס ב-ESPN ליכולת שמגלה דמאר דרוזן במדי הבולס. הגארד בן ה-32 חווה את אחת העונות הגדולות בקריירה שלו, כאשר הוא עוקף את ממוצע הנקודות לאורך שנותיו ב-NBA בכמעט 6 נקודות למשחק (26.2), כשהוא קולע נקודה פחות בממוצע מעונת השיא שלו במדי טורונטו, (2016/17, 27.3). אם זה לא מספיק, דרוזן עשה היסטוריה כשהפך לשחקן הראשון בתולדות הליגה הטובה בעולם שמכריע עם סל ניצחון בשני משחקים רצופים שנערכו לילה אחר לילה.

המשחק הראשון מבין השניים אותו ניצח דרוזן היה מול הפייסרס, כשקלע שלשה על רגל אחת והחזיר את הבולס מפיגור בדקה האחרונה ל-116:118 גדול בחוץ. סל הניצחון השני הגיע כאמור לילה לאחר מכן מול הוויזארדס ודני אבדיה ההמומים (119:120). בריאיון ל-ESPN, התייחס דרוזן דווקא לערב הלא טוב שהיה מול אורלנדו בתחילת החודש, מה שאולי מראה על הביקורת העצמית של כוכבים בסדר גודל שלו.

שחקן שיקגו בולס דמאר דרוזן
חווה "רנסנס". דרוזן | אימג'בנק GettyImages, Justin Casterline

"אני הולך לזרוק ולזרוק עד שייגמר לי הפרקט", אמר דרוזן, שעומד על 85 אחוז עונתי מהקו, אך מול המג'יק דייק ב-7 זריקות מתוך 13 מטווח זה. במשחק עצמו הוא קלע 29, הבולס ניצחו בפעם השמינית ברציפות, אך מבחינת דרוזן הוא חייב את זה לאבא שלו. "הוא היה מקלל אותי בכל פעם שהייתי מחטיא זריקת עונשין. בזמן אותו משחק, כל מה שחשבתי היה 'לעזאזל, אם אבא היה רואה אותי הוא היה הורג אותי', זו הסיבה שאני לוקח את זה כל כך ברצינות".

לאחר אותו משחק דרוזן זרק 250 פעמים מקו העונשין. מאמנן האישי כריס פאר התייחס לכך: "כשמשהו לא הולך לו, הוא חייב לתקן אותו עד שהוא עושה את זה בצורה מושלמת. אנחנו יכולים לקבוע שהוא הולך לזרוק 100 פעמים, אבל עד שזה לא ירגיש לו נכון, הוא פשוט ימשיך לזרוק". הרצף של שיקגו נקטע מאז עם הפסד לדאלאס, אך לאחר מכן הבולס מחצו את הפיסטונס ב-46 הפרש, והראו שלא כל כך כדאי לבנות על ירידה בכושרם.

בריאיון התייחס דרוזן גם למעבר שעשה מעמדת הסקורר לרכז, דבר שקרה תחת גרג פופוביץ' בסן אנטוניו. "כשאתה רכז אתה צריך להבין את כולם בקבוצה. מה היכולות שלהם, מה נקודות החוזק שלהם טגן החולשות. אני זה שצריך צריך לעזור להם להיות טובים יותר ולהוציא מהם את המיטב. זה התחיל מפופוביץ', שהוציא ממני את הטוב ביותר שהיה בי, דברים שלא ידעתי בכלל שיש לי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי