וושינגטון הפסידה לטורונטו, אבדיה חזר לחמישייה וסיים עם 9 ו-6 אסיסטים

play
במגמת שיפור אישית. אבדיה | רויטרס
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, שומר על שיי גילג'ס אלכסנדר, אוקלהומה סיטי ת'אנדר 00:10

הישראלי הוקפץ לחמישייה בשל היעדרותו של קייל קוזמה, בלט בהגנה והוסיף 5 ריבאונדים, אבל לא מנע מהוויזארדס הפסד שלישי בארבעה משחקים, 109:105 לראפטורס. מהלכי קלאץ' של ואנווליט הכריעו אחרי קאמבק של וושינגטון, 25, 8 אסיסטים ו-9 איבודים לביל

(גודל טקסט)

וושינגטון הייתה משוכנעת שרצף המשחקים הביתיים יחזיר אותה לתלם אחרי תקופה רעה, אבל בינתיים קורה בדיוק ההפך. הלילה (בין שישי לשבת) ספגו הוויזארדס הפסד שלישי בארבעת משחקי הבית האחרונים, 109:105 לטורונטו, ונותרו על מאזן חצוי – 23 ניצחונות לעומת 23 הפסדים. בסף הכל, מאז פתיחת העונה המרשימה שבשיאה המאזן עמד על 3:10, הוויזארדס הפסידו 20 משחקים לעומת 13 ניצחונות בלבד.

להוציא את ההפסד המתסכל, מבחינה אישית דני אבדיה יכול להיות מרוצה. על רקע השמועות שקושרות אותו לטריידים כאלה ואחרים, בשני המשחקים האחרונים הפורוורד הישראלי כבר נראה שוב כחלק בלתי נפרד מהרוטציה של הוויזארדס. הלילה בהיעדרו של קייל קוזמה שסבל מכאבי צוואר, אבדיה הוקפץ לחמישייה (בפעם השישית העונה, והראשונה אחרי שלושה שבועות) ושוב קיבל בהגנה את כוכב היריבה, פסקל סיאקם. הוא סיים את המשחק עם 9 נקודות (4 מ-8 מהשדה כולל 1 מ-5 בלבד מחוץ לקשת), 6 אסיסטים, 5 ריבאונדים וגם שני איבודים ב-31 דקות – הכי הרבה שקיבל מתחילת שנת 2021. לצערו, ההגנה הטובה והניצוצות ההתקפיים שהציג, לא הספיקו.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס
במגמת שיפור אישית. אבדיה | רויטרס
סקוטי בארנס, טורונטו ראפטורס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס
סיפק רבע ראשון מרשים בשני צידי המגרש. אבדיה מול סקוטי בארנס | GettyImages, Scott Taetsch

וושינגטון דווקא נראתה מצוין ברבע הראשון. אבדיה שמר היטב על סיאקם ועמד במשימה גם כשקיבל את פרד ואנווליט וסקוטי בארנס אחרי חילופים, עזר בניהול המשחק והזין את דניאל גאפורד לשני דאנקים, וראה את בראדלי ביל עושה ככל העולה על רוחו, כדי להעלות את הוויזארדס ליתרון דו ספרתי. אבל חוסר היציבות של הוויזארדס שוב בלט, ורבע שני של 24:35 לאורחת הוריד דווקא אותה ליתרון בהפסקה. המומנטום של הקנדים נמשך אחרי החזרה מהמחצית, והיתרון שלהם הגיע לדו ספרתי. בשיא, היתרון עמד על 18 נקודות, ועם הכניסה לרבע האחרון הוא היה 16 – אבל וושינגטון לא הרימה ידיים. דינווידי חבר לביל, וחמש נקודות רצופות של מונטרז הארל קבעו שוויון 102 דקה לסיום. לצערה של וושינגטון, פרד ואנווליט הגיב עם שלשת קלאץ', ובהתקפה הבאה סיאקם דייק פעמיים מהקו אחרי עבירה של אבדיה, וסגר עניין.

הרוקי המרשים סקוטי בארנס הוביל את הראפטורס עם 27 נקודות ו-8 ריבאונדים, פסקל סיאקם ופרד ואנווליט הוסיפו 21 כל אחד (7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים לסיאקם, 12 אסיסטים לואנווליט). בצד השני, בראדלי ביל הוביל כהרגלו את הוויזארדס עם 25 לצד 8 אסיסטים, אבל גם שיא עונתי שלילי של 9 איבודים. ספנסר דינווידי הוסיף 17, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים ורוי האצ'ימורה תרם 11 ו-8 ריבאונדים מהספסל, ביום המורשת לתרבות היפנית.

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס
שיא איבודים עונתי. בראדלי ביל | אימג'בנק GettyImages, Scott Taetsch
ספנסר דינווידי, וושינגטון וויזארדס, נאבק עם או ג'י אנונובי, טורונטו ראפטורס
הקאמבק לא הושלם. דינווידי נאבק עם או ג'י אנונובי | אימג'בנק GettyImages, Scott Taetsch

הוויזארדס שעדיין חסרים את המאמן הראשי ווס אנסלד ג'וניור שטרם יצא מפרוטוקול הקורונה, ינסו להתאושש כבר ביום ראשון בערב (22:30) מול יריבה מסובכת לא פחות, בוסטון סלטיקס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי