וושינגטון חזרה להפסיד, 10 נקודות לדני אבדיה נגד סקרמנטו

play
יוביל כדור באופן קבוע? אבדיה | GettyImages, Patrick Smith
דני אבדיה באימון אחד על אחד מול קייל קוזמה 00:44

הישראלי שיחק 28 דקות והוסיף 3 ריבאונדים ב-123:110 מול הקינגס, שמחקו פיגור דו ספרתי וברחו במחצית השנייה. דאבל דאבל לסאבוניס

(גודל טקסט)

וושינגטון קיוותה לצרף את דומנטאס סאבוניס לפני הטרייד דדליין בשבוע שעבר, אבל במקום זאת היא פגשה הלילה (בין שבת לראשון) את הקבוצה החדשה של הליטאי – וספגה ממנה הפסד. סקרמנטו גברה בחוץ 110:123 על הוויזארדס, כאשר דני אבדיה תרם 10 נקודות ב-28 דקות מול הקינגס, לצד 3 ריבאונדים, 2 אסיסטים, חטיפה וחסימה.

הוויזארדס רשמו הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים ולא הצליחו להמשיך במומנטום מהניצחון על ברוקלין בסוף השבוע שעבר. וושינגטון פתחה את המשחק יותר טוב מהיריבה וברחה ליתרון שהגיע בשיאו ל-13 נקודות, אבל קרסה במחצית השנייה ונוצחה ב-19 הפרש, כשסקרמנטו הלכה והגדילה את הפער לטובתה ככל שהשעון התקדם.

שחקני וושינגטון דני אבדיה, תומאס בריאנט שומרים על דומנטאס סאבוניס, סקרמנטו קינגס
במקום לצרף אותו, הם הפסידו לו. בריאנט ואבדיה שומרים על סאבוניס | רויטרס

אבדיה היה מעט יותר שקט לעומת המשחק הקודם מבחינת כמות הזריקות. הפעם הפורוורד הישראלי הרים 9 כאלה בסך הכל, וסיים עם 2 מ-4 לשתי נקודות ו-1 מ-5 מחוץ לקשת. קייל קוזמה היה הבולט בשורות הקבוצה מעיר הבירה עם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים, קורי קיספרט הוסיף 20, רוי האצ'ימורה ותומאס בריאנט קלעו 13 כל אחד.

אצל המנצחת, דיארון פוקס הצטיין עם 26 נקודות, סאבוניס רשם דאבל דאבל עם 16 ו-11 ריבאונדים, האריסון בארנס תרם 21.המלכים סופרים שלושה נקודות בארבעת המשחקים האחרונים והפער בינם למקום בפלייאין עומד כרגע על משחק וחצי.

דומנטאס סאבוניס, סקרמנטו קינגס מטביע מעל דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס
הקינגס ניצחו בוושינגטון. סאבוניס מטביע | רויטרס

וושינגטון תנסה להפוך את המומנטום כשתפגוש את דטרויט בלילה שבין שלישי לרביעי.