וושינגטון הפסידה 117:114 לאטלנטה, תשע נקודות לאבדיה

play
שומר על יציבות, אבל וושינגטון לא ממש. אבדיה | רויטרס
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה 01:11

הישראלי צלף שלוש שלשות, כולל אחת קריטית דקה ו-28 שניות לסיום, אבל קוזמה החטיא ניסיון לשלוח את המשחק להארכה. אבדיה הוסיף 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-22 דקות, אך גם 28 נקודות של קולדוול פופ (6 מ-6 מחוץ לקשת) לא הספיקו. האנטר (26) ויאנג (25) הובילו את ההוקס

(גודל טקסט)

אחרי כמה ימי מנוחה, וושינגטון ודני אבדיה חזרו הלילה לפרקט ונחלו הפסד צמוד, 117:114 ביתי מול אטלנטה. דני אבדיה שנפצע קלות במשחק הקודם, קיבל 22 דקות מהספסל וסיפק תשע נקודות, כולן מחוץ לקשת (3 מ-4) והוסיף 6 ריבאונדים, 3 אסיסטים וחסימה אחת.

וושינגטון פתחה את הרבע הרביעי בפיגור תשע. אלא ששתי שלשות רצופות של קולדוול פופ הורידו את הפער לשבע. וכשנותרו דקה ו-28 שניות לסיום אבדיה תפר את השלשה השלישית שלו וקבע 113:108 בלבד להוקס. טריי יאנג החטיא מנגד ואז קולדוול פופ הוסיף שלשה נוספת כדי לקבוע 113:11. יאנג קלע פעמיים מהקו אחרי עבידה של אבדיה, אבל ראול נטו צלף שלשה שלישית רצופה והוריד את הפיגור לנקודה. יאנג שוב הלך לקו אחרי עבירה של ראול נטו וקוזמה ניסה לשלוח את המשחק להארכה אך החטיא שלשה עם הבאזר.

דני אבדיה וושינגטון
שומר על יציבות, אבל וושינגטון לא ממש. אבדיה | רויטרס

זה היה הפסדה ה-34 של וושינגטון שנמצאת כרגע במקום ה-11 במזרח ומחוץ לתמונת הפליי אין כשמעליה מדורגות קבוצות חזקות כמו אטלנטה, ברוקלין וטורונטו. קולדוול פופ הוביל את הוויזארדס עם 28 נקודות, כולל 6 מ-6 מרשים מחוץ לקשת. קייל קוזמה תרם 22 ו-11 אסיסטים והאצ'ימורה היפני הוסיף 19 מהספסל אבל גם זה לא הספיק לניצחון המיוחל.

קנטביוס קולדוול פופ
משחק שיא שלו לא הספיק. קולדוול פופ | רויטרס

מנגד, דיאנדרה האנטר הוביל את המנצחים עם 26 נקודות כשיאנג הכוכב מוסיף 25 ו-8 אסיסטים. בוגדן בוגדנוביץ' הוסיף 17 מהספסל. וושינגטון תקבל לילה אחד של מנוחה ולאחר מכן תשחק שוב בבית מול אינדיאנה החלשה במטרה לחזור למסלול הניצחונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי