טאונס הקדיש את תצוגת השיא לאמו המנוחה: "החיים האלה – בשבילך"

play
סט יכולות מושלם בהתקפה. טאונס | GettyImages, Ronald Cortes
קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס 01:09

כוכב מינסוטה שקבע שיא קריירה של 60 נקודות בניצחון על סן אנטוניו צייץ: "לא משנה מה החיים זורקים עליך, אפשר לצאת מזה"

(גודל טקסט)

בארצות הברית מתקשים להרגע מתצוגת השיא של קארל אנתוני טאונס הלילה (בין שני לשלישי). סנטר מינסוטה קבע שיא קריירה מדהים של 60 נקודות (הכי הרבה לשחקן כלשהו העונה) להן הוסיף 17 ריבאונדים. ברבע השלישי קלע טאונס 32 נקודות – הרביעי הכי גבוה בהיסטוריה של הליגה.

בנוסף, היה כוכב הוולבס שותף ללילה היסטורי ב-NBA, כשהיה בין שלושה כוכבים שקלעו 45 נגד ומעלה למען קבוצותיהם, כאשר השניים האחרים היו סטף קרי (47) וטריי יאנג (46). טאונס הוביל את הוולבס ל-139:149 על סן אנטוניו ולניצחון 9 ב-11 משחקים.

מעבר למספרים הגדולים ולציוני הדרך, למשחק הלילה היה ערך רגשי עצום בשביל טאונס. לפני שנתיים נכנסו הוריו של הכוכב בן ה-26 לחדר המיון, כשבסופו של דבר אמו הלכה לעולמה. טאונס, שאיבד שישה קרובי משפחה נוספים לנגיף, הקדיש את ההצגה שלו לאמו: "אתמול מלאו שנתיים לתאריך בו שני הוריי נכנסו לחד המיון בבית החולים בניו ג'רזי בעקבות קורונה. באותו בית חולים בו אמא שלי העניקה לי חיים, ולמרבה האסון, אותו בית חולים בו ראיתי את חייה לאט לאט נגמרים".

טאונס המשיך: "שנתיים לאחר מכן, עליתי לשחק כשלצדי המלאך השומר הטוב ביותר שיכולתי לבקש, והנחתתי 60 נקודות מול המאמן שניצח הכי הרבה משחקים אי פעם (גרג פופוביץ'). לא משנה מה החיים זורקים עליך, אפשר לצאת מזה חזק יותר. זמנים קשים לא נמשכים לנצח, אנשים קשוחים כן. מתגעגע אלייך אמא. המשחק הזה, החיים האלה – בשבילך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי