17 נקודות לדני אבדיה, וושינגטון ניצחה 114:132 במינסוטה

play
דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס | רויטרס
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס 01:25

הישראלי שיחק 36 דקות וגם הוסיף 8 כדורים חוזרים, 5 אסיסטים ו-2 חסימות בניצחון על הטימברוולבס שנלחמים על המקום בפלייאוף

(גודל טקסט)

אמנם נותרו לה עוד שלושה משחקים לסיום העונה, אבל וושינגטון וויזארדס יודעת שלא תעפיל לפלייאוף שנה שנייה ברציפות, ובינתיים דני אבדיה מנצל את היישורת האחרונה כדי לשפר את מספריו. הלילה (בין שלישי לרביעי), הקבוצה מהבירה התארחה אצל מינסוטה טימברוולבס, שמדורגת במקום השביעי במערב וחולמת להיכנס לשישייה הראשונה כדי להימנע מטורניר הפלייאין, והביסה אותה בתוצאה 114:132 במשחק בו הישראלי קלע 17 נקודות – מרחק 4 בלבד משיא הקריירה שקבע לפני כשבועיים בדטרויט.

דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס
תפוקה מהספסל. אבדיה מול מינסוטה | רויטרס

אבדיה לא עלה בחמישייה, אבל היה על הפרקט למשך 36 דקות, דקה אחת פחות מרוי האצ'ימורה שהיה השחקן ששיחק הכי הרבה הלילה. אבדיה קלע 17 נקודות (7 מ-15 מהשדה, 2 מ-7 מחוץ לקשת, 1 מ-3 מקו העונשין), הוסיף 8 כדורים חוזרים, מסר 5 אסיסטים, חטף כדור אחד, חסם פעמיים – כולל חסימה נפלאה על טאונס – וגם איבד שלושה כדורים. הוא סיים עם 16 במדד פלוס-מינוס. את קלעי הוויזארדס הוביל קריסטאפס פורזינגיס עם 25 נקודות, דניאל גאפורד גם כן עלה מהספסל והוסיף 24 (10 מ-11 מהשדה, 12 ריבאונדים) והאצ'ימורה קלע 21 והשווה את שיאו העונתי.

"אני מאמין בקליעה שלי ועובד אקסטרה קשה עליה", אמר אבדיה בסיום, "דבר ראשון שאני עושה אחרי שנוחתים בכל עיר שאנחנו נוחתים בה זה ללכת לקלוע. אמשיך לזרוק כשאני פנוי".

מנגד, המארחת ספגה את הפסדה ה-35 העונה לעומת 45 ניצחונות ולעת עתה נותרה במקום השביעי במערב כשנותרו לה שני משחקים אחרונים בעונה הסדירה. קרל אנתוני טאונס הוביל את קלעיה עם 26 נקודות ו-10 כדורים חוזרים, אנתוני אדוארדס תרם 18 נקודות ודאנג'לו ראסל רשם דאבל-דאבל של 17 נקודות ו-11 אסיסטים.

וושינגטון ואבדיה ישחקו הלילה באטלנטה נגד ההוקס, בשבת יארחו את ניו יורק ניקס וביום ראשון יתארחו בשארלוט למשחקם האחרון העונה. למינסוטה נותרו מפגשים נגד סן אנטוניו ספרס ושיקגו בולס.