9 נקודות ו-7 ריבאונדים לאבדיה בהפסד וושינגטון לאטלנטה

הישראלי רשם עוד משחק שלם ומסר גם 6 אסיסטים, אך הוויזארדס נכנעו 118:103 להוקס שקיבלו 30 נקודות ו-11 אסיסטים מטריי יאנג

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס התארחה הלילה (בין רביעי לחמישי) אצל אטלנטה הוקס, שבניגוד לקבוצה של דני אבדיה עוד יש לה על מה לשחק – וזה כנראה גם מה שעשה את ההבדל. המארחת, שתהיה בפלייאין ונאבקת לשפר את עמדתה לקראת קרבות הכניסה לפלייאוף, ניצחה 103:108 למרות עוד משחק סולידי של הפורוורד הישראלי שקלע תשע נקודות, הוריד שבעה ריבאונדים ומסר שישה אסיסטים.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס
הקליעה הייתה פחות מדויקת הפעם. אבדיה | רויטרס

אבדיה המשיך במגמה שהציג במשחקים האחרונים, עם עוד הופעה סולידית ושלמה, אך הפעם דייק באחוזים פחות טובים מהשדה וקלע רק שלשה אחת משבע ניסיונות בדרך ל-4/11 מהשדה ב-34 דקות על הפרקט – יותר מכל שחקן אחר בוושינגטון.

אחרי מחצית ראשונה צמודה, ההוקס ברחו ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע השלישי, אשר בשש הדקות האחרונות שלו טריי יאנג קלע 16 נקודות מתוך ה-30 שלו במשחק כולו ומתוך 18 של אטלנטה באותן דקות. הפער שפתחה הקבוצה הביתית היה יותר מדי עבור הוויזארדס, ועזר לה לרשום ניצחון שהשאיר אותה מדורגת תשיעית כשהיא במאזן זהה לברוקלין, שמחזיקה ביתרון במאזן הפנימי, כך שהמקום השמיני המקצר את הדרך לפלייאוף עדיין לא מובטח לה.

דנילו גלינארי פתח בחמישייה לראשונה מאז ה-25 במרץ אחרי שסבל מנפיחות בברך, וקלע 26 נקודות לצד 10 ריבאונדים עבור אטלנטה, שקיבלה 19 ושבעה כדורים חוזרים מקלינט קאפלה. בוושינגטון בלט קריסטאפס פורזינגיס, עם 26 ו-18 ריבאונדים. דניאל גאפורד וקורי קיספרט היו היחידים בדו ספרתי מלבד הלטבי, עם 12 נקודות כל אחד.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה עם קריסטאפס פורזינגיס
נכנעו לבליץ של יאנג. פורזינגיס ואבדיה | אימג'בנק GettyImages, Kevin C. Cox

לוושינגטון נותרו עוד שני משחקים עד תום העונה: בשבת בלילה בבית מול ניו יורק, ובראשון בלילה בחוץ מול שארלוט.