גולדן סטייט "ניצחה מכוער", קרי: "הרגשתי שכולנו עברנו לסקרמנטו"

play
שר ההתקפה חוגג עם שר ההגנה. גרין וקרי | רויטרס
שחקן ממפיס גריזליס ג'ה מוראנט אחרי שנפצע 00:17

הווריירס שרדו מול ממפיס למרות ערב קליעה חלש, הכוכב קישר בין היכולת לעובדה שמייק בראון מונה למאמן הקינגס. תומפסון: "קרי הציל אותנו"

(גודל טקסט)

זה לא היה יפה, זה לא היה מוחץ כמו במשחק הקודם, אבל גולדן סטייט התקרבה מאוד לגמר המערב אחרי שניצחה 98:101 את ממפיס ועלתה ל-1:3 בסדרת חצי הגמר, בדרך למפגש לוהט עם פיניקס או דאלאס. אחרי שפירקה את הגריזליס במשחק הקודם, גולדן סטייט נהנתה מהעובדה שיריבתה שיחקה הבוקר בלי ג'ה מוראנט, כוכבה הבלתי מעורער. אלא שכפי שהוכיחה גם בעונה הסדירה, ממפיס היא יריבה קשוחה מאוד גם בלי ג'ה והפעם היא הייתה במשחק הזה מתחילתו ועד סופו, או יותר נכון הובילה לאורך כל המשחק, כאשר רק 45 שניות לסיום סטף קרי העניק לווריירס את היתרון הראשון במשחק.

סטף קרי חוגג עם דריימונד גרין גולדן סטייט
שר ההתקפה חוגג עם שר ההגנה. גרין וקרי | רויטרס

הקבוצה של סטיב קר נקלעה לערב קליעה חלש מאוד מחוץ לקשת עם 9 מ-38, כולל 0 מ-7 של קליי תומפסון. אלא שלמזלה גם היריבה קלעה באחוזים דומים וסטף קרי היה זה שסידר את הניצחון כשהוביל ריצת 0:11 מאוחרת עם 8 קליעות עונשין רצופות.

קליי תומפסון, שכאמור סבל מערב חלש מאוד וסיים את המשחק עם 14 נקודות באחוזים איומים, היטיב לתאר את המשחק כשאמר בסיום: "סטף קרי עושה את זה כל הזמן, הוא הביא את הניצחון הזה. לפעמים צריך לשחק מכוער בליגה הזו. הזריקות לא נכנסו, אבל התעלינו".

מי שעמד על הקווים במשחק הזה היה מייק בראון, עוזרו של סטיב קר, שאובחן כחיובי לקורונה ונכנס לבידוד ממש לפני המשחק. לבראון היה ערב סוער, אחרי שזה מונה למאמן הבא של סקרמנטו עוד לפני ההודעה על קר. סטף קרי התלוצץ על זה אחרי המשחק ואמר: "הוא מונה למאמן ראשי פעמיים ב-24 שעות. הרגשתי שעברנו בטרייד לקינגס".

דריימונד גרין גולדן סטייט
לא תרם הרבה בהתקפה, אבל סיפק מהלכים גדולים בהגנה. דריימונד גרין | רויטרס

"ידעתי שאנחנו יכולים לנצח את המשחק, זה היה מגעיל, אבל אני גאה בחברים שלי על המלחמה שהם נתנו. למרות שהם שיחקו בלי השחקן הכי טוב שלהם, יש להם שחקנים טובים. ביין קלע שלשה שפגעה בנו בסוף הרבע השלישי. בשלב הזה של השנה לא משנה איך מנצחים, העיקר לנצח".