דאבל דאבל של אדבאיו סחף את מיאמי ל-103:109 בבוסטון

play
שחקן מיאמי היט באם אדבאיו חוגג | GettyImages, Winslow Townson
שחקני בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום, אל הורפורד שומרים על שחקן מיאמי היט גייב וינסנט 00:33

סנטר ההיט הצטיין עם 31 ו-10 ריבאונדים, באטלר, טייטום וסמארט נפצעו והסלטיקס שוב איבדו את הביתיות אחרי שאיבדו 24 כדורים וירדו ל-2:1 בסדרה. 40 נקודות לבראון

(גודל טקסט)

בתום משחק שכלל פציעות של שלושה כוכבים, ובמהלכו שמטה יתרון של 25 נקודות, מיאמי היט השיבה לעצמה את יתרון הביתיות בגמר המזרח לפנות בוקר (ראשון) עם ניצחון חוץ 103:109 על בוסטון סלטיקס, שירדה לפיגור 2:1 בסדרה. ג'ימי באטלר נפגע בברכו אצל המנצחת, אם כי הדיווחים בארצות הברית מדברים על כך שלא מדובר בנזק חמור, בעוד בצד של בוסטון ג'ייסון טייטום ומרכוס סמארט נזקקו שניהם לטיפול אך חזרו לשחק.

שחקן מיאמי היט ג'ימי באטלר מתקיף נגד שחקן בוסטון סלטיקס מרכוס סמארט
מיאמי מקווה שהפציעה לא חמורה. באטלר מול סמארט | רויטרס
שחקן מיאמי היט, קייל לאורי, חוגג
חזר לניצחון חוץ חשוב. לאורי חוגג | GettyImages, Elsa

קייל לאורי שב מהיעדרות של ארבעה משחקים רצופים ומיאמי הוליכה 37:62 כשנותרו שלוש דקות להפסקה, אבל הסלטיקס נעלו את המחצית הראשונה עם 10 נקודות ללא מענה ואז האורחת הודיעה שבאטלר לא ישוב. למרות שסמארט פספס מספר דקות אחרי התנגשות עם לאורי, ג'יילן בראון הוביל ריצת 0:12 בה קלע 10 נקודות, וכך בוסטון הפכה פיגור 93:80 למינוס נקודה בלבד בתחילת הרבע הרביעי. עם זאת, אותו בראון איבד שבעה כדורים מתוך 24 של קבוצתו במשחק (שיא שלילי בפלייאוף הנוכחי), כוכב הערב באם אדבאיו קלע סל חשוב על הבאזר ואז חסם את אל הורפורד, וההיט שמרו על היתרון בו החזיקו במשך כל הערב – בדרך לניצחון החשוב.

אדבאיו סיים הופעה אדירה עם 31 נקודות, 10 ריבאונדים, שישה אסיסטים, ארבע חטיפות וחסימה, פי ג'יי טאקר שהיה בספק למשחק קלע 17 עם שבעה ריבאונדים ושלוש חטיפות, מקס שטרוס תרם 16, לאורי 11 עם שישה אסיסטים. בראון בלט בגדול אצל בוסטון עם 40 נקודות, תשעה כדורים חוזרים ואפס החטאות ב-11 הזריקות שלו לשתיים, הורפורד הוסיף דאבל דאבל של 20 ו-14 ריבאונדים, סמארט סיפק 16 ושבעה אסיסטים. טייטום, שירד לחדר ההלבשה עקב פציעה בכתף כשנותרו חמש דקות לסיום, קלע 10 נקודות בערב חלש.

באם אדבאיו, מיאמי היט
הופעה אדירה שלו הכניעה את הסלטיקס. אדבאיו | אימג'בנק GettyImages, Elsa

מיאמי מובילה בסדרה שבה ניצחה רק שני רבעים מתוך 12 ששוחקו, והסלטיקס יהיו חייבים לצמצם את איבודי הכדור, שהיריבה ניצלה כדי לרשום 19 חטיפות במשחק השלישי, כדי להשוות ל-2:2 במשחק שיתקיים בלילה שבין שני לשלישי ב-3:30.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי