הנטס מהססים בנוגע לאירווינג, דוראנט לא מדבר עם ההנהלה מאז ההדחה

play
הפנים אומרות הכל. דוראנט וקיירי בהלם | GettyImages, Al Belloa
שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי חוגג 00:05

דיווח בניו יורק: ברוקלין לא מעוניינת לתת הארכת חוזה ארוכת טווח לגארד, שעלול לצאת הקיץ לשוק החופשי. חברו יושפע?

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

בזמן שבוסטון ומיאמי נאבקות על אליפות המזרח, קבוצה אחת שרבים ציפו לראות בשלב זה של העונה, נמצאת כבר עמוק עם הראש בעונה הבאה. ברוקלין, שעברה עונה מלאה בטלטלות, עפה כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף אחרי סוויפ משפיל בידי הסלטיקס, ובארצות הברית מדווחים כי הרוחות עדיין סוערות בעקבות העונה הכושלת.

לגארד המוביל של הקבוצה, קיירי אירווינג, יש אפשרות לוותר על אופציית השחקן בחוזה שלו לעונה הבאה (בה ירוויח 36.5 מיליון דולר), ואם אכן יבחר באפשרות זו הוא יהפוך לשחקן חופשי. ב"ניו יורק דיילי ניוז" מדווחים כי לאור העובדה שאירווינג פספס משחקים רבים בשנים האחרונות, בין אם בשל פציעות, סירוב להתחסן או מניעים אישיים, הנטס לא מעוניינים להחתים אותו על הארכת חוזה ארוכת טווח.

עבור אירווינג, חוזה לעונה אחת זו לא אופציה שמתקבלת על הדעת, אך אם הוא לא היה מפספס כמות גדולה של משחקים מסיבות אישיות בעונת 2020/21, אולי הנטס היו רואים בהיעדרותו בשל היותו לא מחוסן אירוע יוצא מן הכלל.

קווין דוראנט, ברוקלין נטס
יישאר לבד? דוראנט | אימג'בנק GettyImages, Al Bello

הבעיה של הנטס, אם אירווינג אכן יעזוב, היא שהדבר יעלול לעורר את זעמו של חברו הטוב וכוכב הקבוצה – קווין דוראנט. עקב מגבלות תקרת השכר, הנטס לא יוכלו להחתים בשוק החופשי כוכב גדול במקומו של אירווינג, כך שזה עלול להשאיר את דוראנט עם סגל בו השחקן השני בטיבו, על הנייר, הוא בן סימונס שלא שיחק כל העונה ונותח לאחרונה בגבו.

על פי אותו הדיווח, דוראנט כלל לא דיבר עם הנהלת ברוקלין מאז ההדחה, ואם אירווינג אכן יעזוב, הוא עלול להתעצבן מכך שהנטס לא מצליחים לבנות סביבו קבוצה שתיאבק על האליפות. החשש הוא שאם אירווינג בסופו של דבר ישחק בקבוצה אחרת בשנה הבאה, הוא לא יהיה האחרון שצועד בדרך הזו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי