חבר חדש לדונצ'יץ': כריסטיאן ווד עבר בטרייד מיוסטון לדאלאס

play
יום אדיר. ווד | רויטרס
שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי חוגג 00:19

הסנטר של הרוקטס הצטרף לסגנית אלופת המערב בתמורה לבחירה ה-26 בדראפט הקרוב, מריאנוביץ', כריס, ברק ובראון

(גודל טקסט)

עונת ה-NBA עשויה להסתיים כבר הלילה (בין חמישי לשישי) אם גולדן סטייט תנצח את בוסטון במשחק 6 של הגמר ותזכה באליפות רביעית בשמונה השנים האחרונות, אך במקביל, ההכנות של שאר הקבוצות לעונה הבאה כבר בעיצומן. אחת הקבוצות שסיימו לא מזמן את דרכן בפלייאוף, סגנית אלופת המערב דאלאס מאבריקס, ביצעה פעולה משמעותית ראשונה בפגרה כאשר צירפה בטרייד את כריסטיאן ווד, הסנטר של יוסטון רוקטס.

השחקן בן ה-26, שיכול לשחק גם בעמדת הפאוור פורוורד, עובר ליריבה הטקסנית אחרי שתי עונות במדי הרוקטס, שתקבל עבורו את הבחירה ה-26 בדראפט הקרוב וארבעה שחקנים שמיעטו לקבל דקות במסע של המאבריקס לגמר האיזורי: בובאן מריאנוביץ', טריי ברק, סטרלינג בראון ומרקיז כריס. אגב, כריס עבר ניתוח בברכו ובחודשים הקרובים ייעדר לצורך שיקום. ב-68 משחקים בעונה האחרונה, ווד העמיד ממוצעים של 17.9 נקודות ו-10.1 ריבאונדים לערב.

דאלאס הוזכרה בתקופה האחרונה כמועמדת לצרף בטרייד סנטר אחר – רודי גובר מיוטה – אך עושה רושם שבעקבות הגעתו של ווד, טרייד עבור הצרפתי ירד מהפרק כאשר בינתיים שיקגו הוזכרה כמועמדת להשיגו. הנושא המרכזי בו דאלאס תצטרך לקבל החלטה בפגרה נוגעת לעתידו של ג'יילן ברנסון. הגארד ששיתף פעולה עם לוקה דונצ'יץ' בקו האחורי סיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי בלתי מוגבל, כך שכל קבוצה תוכל להחתימו מבלי שהמאבריקס יוכלו להשוות את ההצעה.

מנגד, הרוקטס שדשדשו בתחתית המערב בשנתיים האחרונות ימשיכו בבנייה מחדש. הבחירה ה-26 הינה השלישית של יוסטון בסיבוב הראשון של הדראפט הקרוב, לצד הבחירה השלישית וה-17.