בראדלי ביל משאיר את וושינגטון באוויר, הלייקרס ולברון אורבים

כוכב הוויזארדס עדיין לא יודע היכן ישחק בעונה הבאה, ורק מאשר שהמצב בשוק "מטורף". בארה"ב מנתחים את מצבו ועתידו

(גודל טקסט)

בראדלי ביל ממשיך להשאיר את אוהדי וושינגטון באפילה, ומסרב להרחיב על עתידו. כוכב הוויזארדס שומר את הקבוצה באוויר, ולא יודעת מה יבחר לעשות לקראת תחילת עונת המעבר (הפרי אייג'נסי) של השחקנים ב-NBA, והלילה (שבת) ביל נשאל מה הוא מצפה עם פתיחת הפרי אייג'נסי ענה: "טירוף. כנראה… כמו שזה תמיד". כשנשאל מה הוא צופה שיקרה איתו באופן אישי ענה: "המצב שלי? משוגע. כנראה".

לביל יש את האפשרות הקיץ להפוך לשחקן חופשי, וכמובן לא מעט קבוצות ירצו בו. עד עתה שלח רמזים לכאן ולכאן. הוא טען שייתכן שיחתום על חוזה חדש בוושינגטון ("אהיה איפה שהמשפחה שלי רוצה לחיות, איפה שהם מרגישים נוח"), ומנגד אמר שהוא רוצה להיות ב"קבוצה מנצחת" בידיעה שעם הסגל הנוכחי ספק אם הוויזארדס יכולים להתמודד על הצמרת האמיתית של המזרח. ביל נשאל הלילה כמה אנשים פנו אליו וניסו לגייס אותו לקבוצות שלהם, וענה: "המון. אתם יודעים שאני לא יכול לתת לכם שמות".

בראדלי ביל וושינגטון
מה יהיה? "טירוף". ביל | רויטרס

ביל השתתף אתמול באירוע חברתי בעיר, וכאשר נשאל האם זה ממחיש את המחויבות שלו לעיר ועל כוונתו להיאשר ענה, ענה: "אני לא מערבב בין הדברים". ביל, 29, קיווה בעונה שעברה שוושינגטון תעשה את הקפיצה אחרי הטרייד הגדול שעשתה עם שחרורו של ראסל ווסטברוק ולאחר מכן עם הגעתו של קריסטפס פורזינגיס, אבל הוויזארדס סייימו את העונה במאזן 47:35 ואפילו לא נכנסטו לפליי-אין.

על פי הדיווחים האחרונים בארה"ב, מי שמתעניינת בו היא לוס אנג'לס לייקרס, שגם היא מנסה לשקם את עצמה הקיץ. על קווין אוקונר, מהצוות המקצועי של יוטה, אמר ש"אני יודע שהלייקרס רוצים את ביל, אבל אני לא יודע אם ההתעניינות הדדית. נראה שמיאמי היא איום אמיתי יותר עבור וושינגטון לצירופו של ביל, ואי אפשר לפסול את בוסטון בגלל הקשר הקרוב שלו עם ג'ייסון טייטום. אבל אין ספק שהלייקרס ניסו לעשות מהלך".

הדבר המעודד מבחינת ביל זה מצב פרק היד הפצועה שלו, שלטענת הגארד "משתפר ומתחזק". השאלה היא באיזו קבוצה היד הזאת תככב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי