"שיחות הארכת החוזה בין קיירי אירווינג לברוקלין במבוי סתום"

play
ברוקלין נכנסה למומנטום בזמן. אירווינג | רויטרס
שחקני גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין, סטפן קרי, קליי תומפסון חוגגים 00:14

הכוכב עשוי לעזוב את הנטס ולבחון את שוק השחקנים החופשיים. הניקס, הלייקרס והקליפרס הוזכרו כמועמדות לצרפו

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

עונת 2021/22 ב-NBA הולידה גמר בין גולדן סטייט ווריירס לבוסטון סלטיקס – הקבוצות שאותם עזבו בהתאמה קווין דוראנט וקיירי אירווינג בקיץ 2019 כדי להרכיב קבוצת חלומות משלהם בברוקלין. שלוש שנים לתוך הניסוי, לנטס עדיין אין הופעה בגמר איזורי והשנה הם הודחו בצורה משפילה במיוחד מהפלייאוף אחרי 4:0 לסלטיקס בסיבוב הראשון.

ברוב העונה התעסקו בברוקלין בסוגיית קיירי אירווינג. הגארד המוכשר לא פתח את העונה משום שהעובדה שהינו לא מחוסן נגד קורונה לא אפשרה לו לשחק במשחקי הבית. הנטס החליטו שינסו להסתדר בלעדיו גם במשחקי החוץ, אך בדצמבר חזר אירווינג לפעילות רק במשחקים שמחוץ לתפוח הגדול. לקראת סיום העונה, עם הסרת חובת החיסונים, אירווינג חזר למשחקים הביתיים, אך זה כבר היה מאוחר מדי בכדי לייצר כימיה קבוצתית שתספיק כדי לרוץ עד הסוף. היום (שני), העיתונאי שאמס צ'ראניה מה"את'לטיק" מדווח כי ישנם פערים בין הצדדים בנוגע להמשך ההתקשרות, וכי שיחות הארכת החוזה הגיעו למבוי סתום.

בחוזהו של אירווינג ישנה אופציית שחקן בסך 36.9 מיליון דולר, אותה הכוכב צריך להחליט אם לממש עד ה-29.6 לאור המבוי הסתום אליו נקלעו הצדדים, נפתחה הדלת בפני אירווינג לבחון אופציות אחרות בשוק השחקנים החופשיים.

אם אירווינג אכן ייפרד מדוראנט ויעזוב את הנטס, שלוש קבוצות הוזכרו כמועמדות לצרפו: השכנה ניו יורק ניקס, לוס אנג'לס קליפרס ולוס אנג'לס לייקרס, שם יוכל לאחד כוחות עם לברון ג'יימס שזכה איתו באליפות היסטורית בקליבלנד.