דריימונד גרין במצעד האליפות: "תודה לכולכם, פאק כל השאר"

play
דריימונד גרין, סטף קרי, קליי תומפסון,שחקני גולדן סטייט ווריירס במצעד האליפות | צילום מסך, טוויטר
דריימונד גרין, סטף קרי, קליי תומפסון,שחקני גולדן סטייט ווריירס במצעד האליפות 00:09

כוכבי הווריירס המשיכו לעקוץ את המבקרים בחגיגות התואר. הנאום של גרין, השרשרת של סטף, החולצה של קר והעז בקהל - צפו ברגעים הגדולים של האלופה במצעד

(גודל טקסט)

שחקני גולדן סטייט המשיכו הערב (שני) את חגיגות הזכייה באליפות, עם במת ניצחון חגיגית בסו פרנסיסקו לעיני האוהדים הנלהבים, שצהלו עם השחקנים את הזכייה בתואר הרביעי בשמונה השנים האחרונות. שחקני הווריירס המשיכו לא רק לחגוג את ההישג, אלא גם לסתום פיות לפרשנים שהשמיצו אותם ופקפקו בהם.

ראשון כמובן היה דריימונד גרין. "אני פשוט חושב על הדבר הכי שנוי במחלוקת שאני יכול להגיד, בדיוק כמו שעושה התקשורת", אמר גרין, "מה אני יכול להגיד? שניצחנו את כולם. אז בינתיים אמשיך לעשות לשבור את כולם בטוויטר… אני אוהב פה את כולם. בשביל לזכות באליפות, כולם חייבים לתרום ולתת הכל. בגלל זה כל אליפות הי מיוחדת, בגלל המסע, והאנשים שאיתם אתה עובר איתם את המסע, ומה שהכי משמח אותי זה לראות את החבר'ה שזוכים בפעם הראשונה… אז תודה לכולם, וכמו תמיד, פאק כל השאר".

אחרי גרין עלה לבמה קליי תומפסון, ואמר: "יופי דריימונד, בוגר מאוד… הבן אדם הזה בוגר כמו ילד בכיתה ג'".

במהלך החגיגות המאמן סטיב קר לבש חולצה על הלוגו החדש "Night Night", שכזכור זה היה המשפט שאמר סטפן קרי אחרי כל פעם שקלע סל ששבר סופית את היריבה. ואפרופו סטף, שענד שרשרת עם כל טבעות האליפות שלו – אחד האוהדים ממש הביא למצעד עז, על מנת שיהיה ברור מי ה"GOAT". סטף קרא על הבמה: "נו, ומה הם יגידו עכשיו?!", כשגם הוא מכוון לפרשנים ולמפקפקים.

אגב, במהלך הטקס קרי נשאל האם עכשיו הוא מרוצה, וענה: "לא, אני לא בסדר, כי אני צריך ללכת לשחק עבור המאמן קר בפריס 2024". סטף אמר את הדברים בעקבו אמירה של קר, על כך שכדי להפוך את ארון הגביעים שלו למושלם הוא חייב לזכות במדליית זהב אולימפית עם נבחרת ארה"ב. כידוע, קר יאמן את הנבחרת, ובוודאי ירצה ששחקן כמו קרי יהיה בסגל. אבל קרי מיהר להבהיר: "לא התכוונתי להגיד שאני הולך לעשות את זה. אבל זה פשוט מה שהוא אמר".