"מועמדות בכירות לאליפות מעוניינות": פי ג'יי טאקר הפך לשחקן חופשי

play
עדיין שחקן מבוקש מאוד. פי ג'יי טאקר שומר על טייטום | GettyImages
דריימונד גרין, סטף קרי, קליי תומפסון,שחקני גולדן סטייט ווריירס במצעד האליפות 00:09

הפורוורד הוותיק של מיאמי, שזכה באליפות עם מילווקי, ויתר על האופציה להמשיך תמורת 7.4 מיליון דולר וינסה לקבל חוזה טוב יותר

קבוצות: מיאמי היט
(גודל טקסט)

פי ג'יי טאקר היה בורג מרכזי מאוד בעונה המוצלחת של מיאמי אשתקד ובאליפות הגדולה של מילווקי בעונה שלפני כן. כעת, טאקר, שבתחילת דרכו הוביל את הפועל חולון לאליפות היסטורית, הפך גם להיות שחקן חופשי וכנראה שוב יחליף קבוצה.

בארה"ב מדווחים שטאקר החליט שלא לנצל את האופציה להמשיך במיאמי תמורת 7.4 מיליון דולר לעונה והפך לשחקן חופשי. על פי הדיווח של שאמס צ'ראניה, מספר קבוצות שרואות את עצמן כמועמדות לאליפות, צפויות להתחרות על שירותיו של הפורוורד.

פי ג'יי טאקר מיאמי
עדיין שחקן מבוקש מאוד. פי ג'יי טאקר שומר על טייטום | GettyImages

ההחלטה של טאקר שלא להמשיך במיאמי עשויה לאפשר לו להרוויח יותר כסף בקבוצה אחרת ואולי לקבל חוזה לטווח ארוך יותר בעקבות היכולת הטובה מאוד שהשיג בהיט, שכזכור נעצרו רק בגמר המזרח על ידי בוסטון. גם מיאמי תנסה להשאיר את השחקן, אך תצטרך לפנות מקום בתקרת השכר שלה.

ב-71 משחקים במדי מיאמי, טאקר רשם ממוצעים של 7.6 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים בכמעט 28 דקות. זה ממוצע הנקודות הכי גבוה שרשם השחקן מאז עונת 2015/16 בפיניקס והוא גם רשם את העונה הטובה בקריירה שלו מבחינת האחוזים מחוץ לקשת (42).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי