דריימונד גרין, הגורו ההודי ו"השקט הנפשי"

הסוד בדרך לאליפות הרביעית? כוכב גולדן סטייט עבר "מסע" על מנת לטפל בעצמו בעזרת גורו הרוחניות דיפאק צ'ופרה ושילוב של "מדיטציה, זן ומיינדפולנס"

(גודל טקסט)

בספורט המקצועני מדובר רבות בשנים האחרונות על הצורך בטיפול נפשי עבור הספורטאים, שמתמודדים עם לחצים עצומים ומתח, שמובילים להתקפי חרדות ופציעות מסכני קריירה. כעת מתברר שכוכב גולדן סטייט דריימונד גרין קיבל העונה סיוע נפשי ומנטלי מלא אחר מאשר דיפאק צ'ופרה, גורו הרוחניות ההודי האמריקאי, שכתב כ-15 ספרים מצליחים והפך למיליונר ונחשב לאחד המובילים ב"תחומו".

גרין וצ'ופרה עברו "מסע" לאורך העונה, שהפך לתוכנית ב"אמזון פריים" ששמה "הסשן: דריימונד גרין". כידוע, גרין התמודד העונה לא רק עם פציעות, אלא כמו לכל אורך הקריירה שלו, גם עם סערות נפשיות והתפרצויות על המגרש.

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס
קשה להגיד שהוא מצא את השקט, אבל כן הביא אליפות. דריימונד | אימג'בנק GettyImages, Ezra Shaw

"אני נרגש לחשוף את המסע שעברתי, מסע שמעולם לא האמנתי שאוכל להיות חלק ממנו", אמר גרין, "מדיטציה, זן, מיינדפולנס, אלה דברים שהביאו לי איזון. 'הסשן' צולל לראש שלי, דריימונד האבא, השחקן, האדם. מקווה שתיהנו מהמסע הזה כמוני". סטיב קר נראה אומר בפרומו: "אנחנו מקווים שדריימונד ימצא את השקט הפנימי שלו".

על פי גוטאם צ'ופרה, הבן של דיפאק ששימש גם הוא כ"מורה רוחני" לגרין, "לפעמים ספורטאים נפגעים, קורעים רצועה, סובלים מכאבים, והם הולכים לרופא, עוברים צילומים, עוברים ניתוח, בסדר. אבל מה עושים כשאתה מתמודד עם בבעיות נפשיות? זה כבר הפך לדבר ידוע, שספורטאים מתמודדים עם בעיות, לחת של תקשורת, הפסדים, והם זקוקים לעזרה".