דלונטה ווסט "מרגיע" לאחר ששוב תועד מקבץ נדבות: "אני בין עבודות"

play
כדורסלן העבר דלונטה ווסט | צילום מסך, טוויטר
שחקני גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין, סטפן קרי, קליי תומפסון חוגגים 00:14

שחקן העבר התייחס למצבו לאור הדאגה סביבו: "זה המצב כרגע, אנשים עוזרים כפי שהם יכולים". על העתיד: "מקווה לאמן ב-NBA"

(גודל טקסט)

לאחר התיעוד המעציב של דלונטה ווסט מקבץ נדברות ברחוב בשבוע שעבר, התייחס אתמול (שלישי) כדורסלן העבר ששיחק שמונה שנים ב-NBA למצבו כשכתב מטעם רשת TMZ פגש אותו מחוץ לדיינר בארצות הברית ושאל אותו מה קרה ומדוע הוא שוב פושט יד.

"זה המצב כרגע", אמר ווסט. "יש לי ילדים ואני בין עבודות. אנשים עוזרים לי כפי שהם יכולים, אבל אתה יודע איך זה. כגבר אני חייב לעשות מה שצריך בשביל הילדים שלי". בחודש מרץ האחרון דווח על ניסיונות להחזיר את ווסט לעולם הכדורסל ולשתף אותו בליגת ה-3 על 3, אך זה לא צלח. שחקן העבר בן ה-38 התייחס גם לזה: "זו הייתה הזדמנות נהדרת והתרגשתי מאוד לקראת המבחנים. אהיה שם שוב בשנה הבאה".

כדורסלן העבר דלונטה ווסט
ימים טובים יותר? דלונטה ווסט כפי שתועד בשבוע שעבר | צילום מסך, טוויטר

ווסט מתעקש שהוא עדיין חלק מעולם הכדורסל וכי הוא מתכוון להצטרף בעתיד לצוות אימון בקבוצת NBA: "אני תמיד מעורב במשחק שאני אוהב. בשנה שעברה עבדתי כסקאוט במאבריקס ושלוש שנים לפני כן עבדתי בסלטיקס". השאפתנות של ווסט לא נעצרה כאן: "למען האמת קיוותי לעבור כמאמן ראשי או כעוזר ב-NBA העונה, אבל זה עסק שיש בו הרבה אנשים מעורבים. אני מתפלל שאעלה בשיחות לקראת העונה שלאחר מכן".

לאחר פירסום הסרטון והתמונות של ווסט בשבוע שעבר נרשמה גם ביקורת חריפה נרשמה ברשתות ביקורת חריפה, במיוחד על האדם שזיהה את ווסט ברחוב, ניגש אליו עם מצלמה פתוחה ותיעד אותו, ומיהר להעלות את התיעוד.

ווסט בן ה-38 שיחק 8 עונות ב-NBA, ארבע מהן בבוסטו סלטיקס, שלוש לצד לברון ג'יימס בקליבלנד ותקופה קצרה בדאלאס. ב-432 משחקים בקריירה רשם ממוצעים של 9.7 נקודות ו-3.6 אסיסטים למשחק.