אבדיה ייכנס לקלחת? "וושינגטון תוותר על נכסים כדי להנחית את ברוגדון"

play
יחליפו מדים? ברוגדון ואבדיה | GettyImages, Scott Taetsch
שחקן אינדיאנה פייסרס מלקולם ברוגדון מול שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה 00:56

הוויזארדס נחושים לצוות לבראדלי ביל רכז בכיר עם אוריינטציה הגנתית. אבדיה שסומן ע"י אינדיאנה בעבר ייכלל בשיחות על טרייד?

(גודל טקסט)

וושינגטון ממשיכה לנסות לשכנע את בראדלי ביל לחתום על חוזה חדש, ומוכנה לעשות ויתורים ממשיים כדי להשאיר אותו מרוצה. הבוקר (רביעי) דווח בארצות הברית שהשוטינג גארד המצטיין יוותר על האופציה שעומדת לרשותו להמשיך לעונה נוספת בקבוצה תמורת 36 מיליון דולר ושהוא מתכוון להפוך כבר הקיץ לשחקן חופשי, אבל ביל עצמו הכחיש זאת, ועדיין אין תימוכין ממשי לפרסומים.

במקביל, הוויזארדס מתכננים את העונה הקרובה יחד איתו, ומתכננים לצוות לו שחקן שישלים אותו בקו האחורי. לפי אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN, הוויזארדס מחפשים רכז בכיר עם אוריינטציה הגנתית, ולשם כך סימנו את מלקולם ברוגדון מאינדיאנה. לדבריו של ווג', וושינגטון מוכנה לוותר על לא מעט כדי להנחית את ברוגדון, כולל על הבחירה העשירית בדראפט הקרוב.

שחקן אינדיאנה פייסרס מלקולם ברוגדון מול שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
יחליפו מדים? ברוגדון ואבדיה | GettyImages, Scott Taetsch

כמו כן, ווג' טוען שהוויזארדס "ישקלו לוותר על נכסים נוספים", וניתן להעריך בזהירות שמדובר בין היתר בדני אבדיה. הפורוורד הישראלי הוזכר כמועמד לעבור לאינדייאנה כבר בעונה שעברה, כשהפייסרס חיפשו טרייד על דומנטאס סאבוניס והוויזארדס ניסו את מזלם. על פי דיווח שפורסם בארצות הברית בזמנו, "הפייסרס אוהבים את אבדיה" והביעו בו התעניינות מיוחדת, יותר מאשר שחקנים צעירים נוספים מוושינגטון שעשויים להיות על המדף, כמו רוי האצ'ימורה למשל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי