לא רק קיירי אירווינג: גם קווין דוראנט שוקל לעזוב את ברוקלין

שאמס צ'ראניה דיווח ש-KD "עוקב אחר מצב הקבוצה ובוחן אפשרויות", אדריאן ווז'נראוסקי פרסם כמעט במקביל את רשימת הקבוצות שמעוניינות בגארד

קבוצות: ברוקלין נטס
(גודל טקסט)

לא רק עתידו של קיירי אירווינג בברוקלין נטס לוט בערפל. הלילה (בין חמישי לשישי) דיווח אחד מבכירי העיתונאים בארצות הברית, שאמס צ'ראניה, שגם קווין דוראנט שוקל את עתידו בקבוצה, פחות משנה אחרי שהבטיח את הישארותו בחוזה עתק לארבע שנים תמורת 198 מיליון דולר.

שעות ספורות לפני שהתקיים הדראפט וקצת יותר מארבעה חודשים מאז שג'יימס הארדן הועבר בטרייד לפילדלפיה תמורת בן סימונס, בארצות הברית מתחילים להבין שבהחלט קיימת האפשרות שברוקלין לקראת מהפכה של ממש בסגל – כזו שתשאיר אותה ללא אף אחד משלושת הסופרסטארים שקיוותה כי יצליחו להוביל אותה לטבעת אליפות היסטורית ב-NBA.

"קווין דוראנט עוקב אחר מצבה של ברוקלין נטס ושוקל אפשרויות לגבי עתידו", כתב צ'ראניה בטוויטר והוסיף, "זה גם מאפשר לקיירי אירווינג להתקדם בחיפוש אחר קבוצה חדשה".

אשר לאירווינג, אדריאן ווז'נראוסקי צייץ גם כן הלילה בנושא וכתב שאם קיירי לא יסכם על הישארותו בברוקלין, הקבוצות שעוקבות אחר הסיטואציה ובוחנות אפשרות לצרפו הן לוס אנג'לס לייקרס ששמה כבר הוזכר וכן לוס אנג'לס קליפרס, ניו יורק ניקס, מיאמי היט, דאלאס מאבריקס ופילדלפיה 76'. עם זאת, אף אחת מהן לא יכולה לצרף את אירווינג בעקבות תקרת השכר וחוזהו הקיים בברוקלין, כך שהנטס יצטרכו לעזור בתשלום שכרו כדי לאפשר את מעברו לאחת מהקבוצות הללו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי