בראדלי ביל מדבר על הסעיף המפוקפק, ומחמיא לאבדיה: "הוא מתחיל להבשיל"

וושינגטון חגגה את הארכת החוזה של הכוכב, כולל סעיף הווטו על טריידים עליו דובר רבות. ביל שיבח את הישראלי: "לומד כל הזמן"

(גודל טקסט)

וושינגטון ערכה הערב (שישי) מסיבת עיתונאים לרגל הארכת החוזה של בראדלי ביל, שעוררה תגובות רבות ברחבי ה-NBA. כזכור, ביל חתם על חוזה לחמש שנים במהלכן הוא ירוויח 251 מיליון דולר, ויחזיק בסעיף נדיר בליגה הטובה בעולם, בו יוכל להטיל וטו על טריידים.

למעשה, הסעיף המדובר משאיר את הכוח בידיים שלו ו"מכופף" ומגביל את הקבוצה אם תרצה להעבירו לקבוצה אחרת בעתיד. מדובר בסעיף שאין לאף שחקן פעיל בליגה, והוענק בעבר ב-11 מקרים בלבד, רובם לשחקנים מהטופ של הליגה.

"אתם תמיד תמצאו על מה לדבר", אמר ביל במסיבת העיתונאים כשנשאל על הסעיף המיוחד. "זה לעולם לא ייפסק. הדבר הבא שתדברו עליו הוא, 'מתי הוא ישמש בסעיף הזה וידרוש טרייד'? אבל אני לא מתעסק בזה".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה עם בראדלי ביל
איך השילוב ייראה בעונה הקרובה? ביל ואבדיה | רויטרס

ביל הבטיח ש"החלום שלי הוא לזכות באליפות עם וושינגטון, ואעשה הכל כדי שזה יקרה", וגם הבעלים טד לאונסיס הסביר את הסעיף המדובר ואמר: "הוא לא ירצה לעבור בטרייד, ואנחנו לא נרצה להעביר אותו – כך שהכל יהיה בסדר בעניין הזה".

ביל ניצל את הבמה גם כדי להחמיא לדני אבדיה, שעובד בימים אלה על הקליעה עם המאמן האישי דרו האנלן. "הוא מתחיל להבשיל בתור שחקן הגנה-התקפה לגיטימי. מה שמיוחד לגביו זה שהוא כל הזמן לומד. בסוף העונה שעברה הוא קיבל מהמאמן את החופש להוביל כדור, וראינו שהוא השתפר בזה. הוא הפך לאחד השומרים הכי טובים שלנו, אם לא הטוב שבהם. את הקליעה הוא ימשיך לשפר. הוא מאוד צעיר, אבל מתחיל להיות מוכן. מבחינתי, השמיים הם הגבול עבורו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי