הטרייד הגדול הבא? יוטה תקשיב להצעות על דונובן מיטשל, ההיט והניקס בהיכון

אחרי הטרייד על גובר, הג'אז שוקלים בנייה מחדש והיפרדות מעוד כוכב. שתי נקודות לגבי צ'אצ'שווילי במשחקו הלפני אחרון בליגת הקיץ

קבוצות: יוטה ג'אז
(גודל טקסט)

הטרייד הגדול הבא ב-NBA מתקרב? לפי ESPN, יוטה הסירה את ההתנגדות העקרונית שלה מלהעביר את דונובן מיטשל בטרייד, וכבר מוכנה להקשיב להצעות. כזכור, הג'אז כבר העבירו הקיץ את רודי גובר למינסוטה ולמרות שהבהירו לאחרונה שאין להם כוונה ללכת לבנייה מחודשת מלאה ולהיפרד גם ממיטשל, התוכניות עשויות להשתנות.

אדריאן ווג'נראוסקי טוען שהמחיר שהג'אז ידרשו בתמורה לגארד האקספלוסיבי יהיה "כבד מאוד", אבל מסביר ש"הם כבר לא יבטלו את כל השיחות שהם מקבלים מקבוצות אחרות" בנוגע למיטשל בן ה-25, שמחזיק בחוזה לארבע שנים נוספות ב-134.9 מיליון דולר.

למעשה, יוטה מוכנה להעביר בטרייד כל שחקן, כולל מיטשל – למרות שההנהלה מחשיבה אותו לנכס חשוב ביותר גם לעתיד, ולא תמהר להיפרד ממנו אם לא תקבל תמורה יוצאת דופן.

שחקני יוטה ג'אז דונובן מיטשל, רודי גובר
מאחד יוטה כבר נפרדה, השני בדרך? מיטשל עם גובר | אימג'בנק GettyImages, Katelyn Mulcahy

מי שכבר אורבות למיטשל הן מיאמי והניקס. ההיט הוזכרו לא פעם כיעד אפשרי עבור מיטשל, ומי שמצדד במהלך כזה הוא שחקן העבר האגדי של הקבוצה דוויין ווייד, אליו מיטשל הושווה לא פעם. "כן, אני בהחלט רוצה את דונובן במיאמי", אמר ווייד הלילה, בסוג של מסר לפט ריילי והנהלת ההיט.

לפי "האתלטיק", גם הניקס כבר נמצאת בהיכון ו"צפויה להרכיב חבילה אטרקטיבית ולהעביר את ההצעה לג'אז בקרוב". לפי הדיווח, הדרישות של יוטה עבור מיטשל אמנם "בשמיים", אבל הניקס משוכנעים שהם מסוגלים להרכיב את החבילה הטובה ביותר שתשכנע את הג'אז לעשות את המהלך.

* גבי צ'אצ'אשווילי ערך הלילה את הופעתו הלפני אחרונה בליגת הקיץ, בהפסד 103:92 של גולדן סטייט לבוסטון. צ'אצ'אשווילי שלא שותף בשני המשחקים הקודמים של הווריירס, קיבל הפעם 11 דקות אותן סיים עם שתי נקודות (1 מ-2 מהשדה, ריבאונד, אסיסט ושתי חסימות. בלילה שבין שבת לראשון תערוך גולדן סטייט את משחקה האחרון בלאס וגאס כשתתמודד מול אוקלהומה סיטי בשורותיה משחק צ'ט הולמגרן המדובר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי