הניקס והג'אז בשיחות על טרייד על דונובן מיטשל. גם ברוקלין מתעניינת

יוטה מתמקדת בשיחות עם הניקס, שמסרבים לוותר על אר ג'יי בארט וחוששים "להישאר בלי כלום" לצידו של מיטשל. הנטס מכינים הצעה

(גודל טקסט)

הטרייד הגדול הבא ב-NBA מתחיל להירקם. לפי "האתלטיק", יוטה והניקס החלו בשיחות בנוגע לטרייד על דונובן מיטשל. השיחות עדיין ראשוניות, אבל לפי הדיווח הג'אז מתמקדים כעת במגעים עם הניקס מתוך הבנה שהם יכולים להציע חבילה אטרקטיבית בתמורה לגארד האקספלוסיבי.

עדיין לא ברור מי ייכלל בעסקה הפוטנציאלית, אבל קוונטין גריימס, שסיים את עונת הרוקי שלו עם כמה הופעות מרשימות ומפתיעות, צפוי לעבור ליוטה אם המגעים יבשילו. מצד שני, הכתב איאן בגלי מדווח שהניקס חוששים שייאלצו לוותר על יותר מדי שחקנים ונכסים בתמורה למיטשל, ו"יישארו בלי כלום לידו".

דונובן מיטשל, יוטה ג'אז, מול דוריאן פיני סמית', דאלאס מאבריקס
זה קורה? דונובן מיטשל | אימג'בנק GettyImages, Alex Goodlett

הניקס מתעקשים בעיקר על אר ג'יי בארט, ומסרבים להכליל אותו בכל הצעה לטרייד. זה עשוי להיות המשתנה שיכריע אם העסקה תצא לפועל או לא, בהתחשב בכך שבארט הוא ככל הנראה השחקן הצעיר הכי מבטיח בסגל של הניקס, והג'אז שמתחילים בנייה מחדש ירצו לקבל כוכב פוטנציאלי במסגרת הטרייד.

עדיין לא ברור אם מיאמי שהוזכרה כיעד אפשרי עבור מיטשל תיכנס לשיחות של ממש עם הג'אז, אבל בינתיים יש קבוצות נוספות שמתעניינות. אחת מהן, לפי בגלי, היא ברוקלין שמגבשת הצעה ותציג אותה בקרוב לג'אז. לא ברור אם ההצעה כוללת את קווין דוראנט ו/או את קיירי אירווינג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי