פיניקס מפנה מקום לדוראנט? אייטון סיכם ל-4 שנים באינדיאנה

play
| GettyImages, Jonathan Bachman
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 14.7 05:21

הסנטר המצוין של פיניקס ירוויח 133 מיליון דולר במהלך התקופה, כאשר הסאנס עדיין יכולים להשוות את ההצעה, או לפנות מקום בתקרת השכר

(גודל טקסט)

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA ממשיך לגעוש והיום (חמישי) אינדיאנה עשתה עסקת ענק מבחינתה כשהחתימה על חוזה מקסימום לארבע שנים את דיאנדרה אייטון, שירוויח במהלך התקופה 133 מיליון דולרים. לפיניקס, שעשתה שתי עונות טובות מאוד יחד עם אייטון, יש יומיים להשוות את ההצעה הזו, אך לא נראה שתעשה זאת והסיבה: הקבוצה שמה את יהבה על קווין דוראנט, כוכב העל שביקש לעזוב את ברוקלין ומחפש קבוצה חדשה.

שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ' מול שחקן פיניקס סאנס דיאנדרה אייטון
עובר לאינדיאנה. אייטון במאבק עם יוקיץ' | רויטרס

אייטון, שבשבוע הבא יחגוג 24, נבחר בדראפט 2018 על ידי פיניקס ואחרי עונת בכורה מצוינת, הפך לאחד הסנטרים הטובים בליגה בשנתיים האחרונות עם ממוצעים של 16.3 נקודות ו-10.5 ריבאונדים למשחק. בעונה החולפת הוא רשם ממוצעים של 17.2 נקודות למשחק ו-10.2 ריבאונדים.

אינדיאנה כזכור, העבירה מוקדם יותר בטרייד את מלקולם ברוגדון לבוסטון ובעונה שעברה נפרדה מהסנטר הבכירה שלה דומנטאס סאבוניס שעזב לסקרמנטו. אייטון יקווה להמשיך לככב במזרח, כאשר פיניקס תקווה להרכיב טריו שכולל את כריס פול, דווין בוקר וקווין דוראנט, בתקווה אולי לזכות סוף סוף באליפות, תואר שהיא כמעט השיגה אותו לפני שתי עונות.