"וושינגטון הייתה צריכה לחייב את דני אבדיה לשחק בליגת הקיץ"

כתבי הוויזארדס דנו בקיץ שעובר על הישראלי, וטוענים שההתנהלות איתו שגויה: "וושינגטון פספסה עוד הזדמנות לקדם אותו. הוא עדיין פחות טוב משחקן ה-NBA הממוצע"

(גודל טקסט)

הקיץ שעובר על דני אבדיה כלל מספר שבועות של עבודה פרטנית בארצות הברית עם המאמן האישי הבכיר דרו האנלן, אימונים בישראל עם מאמן הפיתוח של וושינגטון ג'ו אג'ייקה והקינוח יהיה הופעה מסקרנת במדי נבחרת ישראל בחלון מוקדמות אליפות העולם ובאליפות אירופה.

אבל למרות הפגרה האינטנסיבית, חלק מכתבי וושינגטון משוכנעים שההתנהלות של הוויזארדס סביב אבדיה שגויה. בפודקאסט של מאט מודרנו וקווין ברום מהבלוג "BulletsForever", טוענים השניים שהוויזארדס אף טעו כשלא חייבו את הפורוורד הישראלי להשתתף בליגת הקיץ.

"עונת הרוקי של דני הייתה איומה. השנייה הייתה טובה יותר, אבל עדיין מתחת לממוצע, עדיין מתחת לרמה הממוצעת של שחקן NBA. יש כל כך הרבה תחומים שהוא צריך להשתפר בהם, ובהרבה מקרים שחקנים בסדר הגודל שלו הולכים לשחק בליגת הקיץ כדי להשתפר", הסביר ברום את הרציונל מאחורי הטענה. "מה היה קורה אם וושינגטון הייתה מחייבת אותו להגיע לליגת הקיץ, ומנסה אותו בתור רכז? גם אם זה לא היה עובד, ברור שזה היה מקדם אותו. דני לא הגיע לרמה מספיק טובה כדי שהוויזארדס פשוט יוותרו לו על זה".

דני אבדיה
הקיץ עמוס, הפגרה מלאה בעבודה, אבל האם ההתנהלות סביב שגויה? אבדיה | צילום מסך, מתוך אינסטגרם

יצויין כי לרוב, שחקנים שמשתתפים בליגת הקיץ הם נבחרים טריים בדראפט או שחקנים חופשיים שמנסים להשיג חוזה ב-NBA. במקרים מועטים שחקן שפותח עונה שלישית בליגה (כמו אבדיה) משחק בליגת הקיץ, אבל היו גם דוגמאות לשחקנים שזה עזר להם להשתפר.

"הוויזארדס היו צריכים להסביר לדני, 'יש לך עבודה לעשות, ואנחנו צריכים לעזור לך להשתפר'. לדני יש סייז של NBA, אתלטיות של NBA, יש לו גם כמה יכולות של NBA – אבל הוא זקוק לדחיפה. גם הוא היה צריך לשאוף לשחק בליגת הקיץ. דני הצהיר עם סיום העונה שהוא רוצה לשפר את הקליעה, אז צריך לעשות הכל במסגרת הקבוצתית כדי שזה יקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי