בוסטון הציעה חבילה סביב בראון על דוראנט, הנטס דרשו הצעה משופרת

play
מגיעים במומנטום טוב. דוראנט והנטס | GettyImages, Sarah Stier
שחקן ברוקלין נטס קווין דוראנט 00:12

הסלטיקס היו מוכנים לתת את ווייט בנוסף לכוכב, ברוקלין דרשה במקומו את סמארט. מיטשל מבוקש, שלוש קבוצות שוחחו עם הלייקרס בנוגע לווסטברוק

(גודל טקסט)

שש שנים עברו מאז שקווין דוראנט הצטרף לגולדן סטייט והדהים את ה-NBA, וכעת ייתכן שההיסטוריה תחזור על עצמה. על פי אדריאן ווג'נראוסקי, הכתב הבכיר של רשת ESPN, דוראנט עשוי לעבור פעם נוספת לקבוצה שהפסידה בגמר הפלייאוף ורוצה לעשות צעד אחד קדימה לאליפות.

מדובר בבוסטון סלטיקס, שלפי הדיווח נחשבת לאחת מארבע המועמדות העיקריות לקבל את KD בטרייד לצד מיאמי, פיניקס וטורונטו. אם הסלטיקס אכן יקבלו איתות חיובי מהנטס, הם עשויים להעמיד לרשותם חבילה יקרה במיוחד שבמרכזה יעמוד ג'יילן בראון.

לאחר מכן, שאמס צ'ראניה דיווח כי לצד בראון, הסלטיקס כללו בהצעה גם את דרק ווייט ובחירת סיבוב ראשון. הנטס לא הסכימו, ודרשו במסגרת העסקה לקבל את סמארט במקום ווייט, כמו גם שחקן רוטציה נוסף ועוד בחירות דראפט עתידיות. יש לציין כי בכל הנוגע למגעים עם הסלטיקס, ברור שג'ייסון טייטום מחוץ לתחום. בראון מעט מבוגר יותר (25) ונותרו שנתיים בחוזהו הקיים, במהלכן הוא ירוויח 56 מיליון דולר.

דונובן מיטשל, יוטה ג'אז
מבוקש, ולא רק בניקס. מיטשל | אימג'בנק GettyImages, Alex Goodlett

לצד דוראנט ישנו כוכב נוסף שעשוי לעבור קבוצה בתקופה הקרובה וזהו דונובן מיטשל. שחקנה של יוטה ג'אז היה מחוזר בעיקר על ידי ניו יורק ניקס, אך בינתיים הצדדים רחוקים מהלגיע לסיכום על עסקה לאור בחירות הדראפט המרובות אותן דורשים ביוטה. בינתיים, צ'ראניה מדווח כי קבוצות נוספות גילו עניין בכוכב והן מיאמי, טורונטו, שארלוט, סקרמנטו, אטלנטה וגם וושינגטון של דני אבדיה.

פרט למיטשל, הניקס והג'אז, כמו גם אינדיאנה פייסרס, הוזכרו על ידי צ'ראניה כקבוצות שקיימו שיחות עם הלייקרס בנוגע לעסקה אפשרית סביב ראסל ווסטברוק. בינתיים אף עסקה לא מבישלה לכדי סיכום.