"קיירי אירווינג מתכוון לשחק העונה בנטס, עם או בלי קווין דוראנט"

הרכז נוטה להישאר, אך טרייד על הפורוורד לפני העונה עשוי לגרום לברוקלין להיפרד גם ממנו. קמבה ווקר ואייזיה תומאס נאבקים על מקום בשארלוט?

(גודל טקסט)

סוגיית עתידו של קווין דוראנט ממשיכה להיות הנושא המרכזי של הפגרה ב-NBA, ולאחר שפורסם היום (שני) כי בוסטון נמצאת בשיחות עם ברוקלין בנוגע לצירוף הכוכב, הערב הגיעו עדכונים גם בנוגע לכוכב השני של הנטס – קיירי אירווינג. הגארד מימש את האופציה בחוזהו לעונה הבאה, במהלכה ירוויח 36.5 מיליון דולר. זו תהיה העונה האחרונה של אירווינג בחוזה לפני שיהפוך לשחקן חופשי.

לאחר שדוראנט ביקש לעזוב, רבים הסיקו כי גם אירווינג לא יפתח את העונה הבאה בנטס, אך על פי העיתונאי הבכיר שאמס צ'ראניה כלל לא בטוח שהגארד יעזוב בעקבות חברו. "קיירי מתכוון לשחק העונה בנטס", אמר צ'ראניה, "מבחינתו הוא ממשיך בנטס, עם או בלי דוראנט. הייתה הבנה שהוא יקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור עצמו עם מימוש האופציה בחוזה, ודוראנט קיבל החלטה משלו".

"הנטס הציבו מחיר גבוה מאוד עבור דוראנט, ואם הם לא יעבירו אותו לפני מחנה האימונים, הוא יצטרך לקבל החלטה האם להתייצב או לא", אמר צ'ראניה והוסיף כי אם הנטס ימצאו עסקה על דוראנט לפני העונה, אז ייתכן והנטס ינסו לבצע עסקה גם על אירווינג.

בעניין אחר, שארלוט מעוניינת לעבות את הקו האחורי עם שני גארדים ותיקים שהיו בעבר שחקני אולסטאר בליגה. הראשון הוא אחד מהשחקנים הגדולים בתולדות ההורנטס – קמבה ווקר. הרכז שכיכב במדי שארלוט ועזב אותה ב-2019 התדרדר מאז, ובקיץ האחרון הוא נחתך מדטרויט לאחר שהגיע אליה בטרייד מניו יורק.

השם השני שמועמד הוא אייזיה תומאס, שנכלל בסגל של ההורנטס בשלהי העונה שעברה והתגלה כדמות חיובית בחדר ההלבשה. לא ידוע האם מדובר במאבק על מקום אחד בסגל או אם ישנה אפשרות ששניהם יוחתמו.

בכל אופן, שארלוט מתכוונת לנהוג בסבלנות בבניית הסגל לאור העובד שהיא עדיין ממתינה להתפתחויות בפרשת מיילס ברידג'ס. נגד הפורוורד של הקבוצה, שהפך הקיץ לשחקן חופשי, הוגש כתב אישום בעקבות תקיפת אשתו.