דיווח: קווין דוראנט רוצה לבוסטון, ברוקלין דרשה את טייטום ובראון יחדיו

העיתונאי האמריקאי איאן בגלי טוען שכוכב הנטס רוצה לשחק עם מרכוס סמארט, הדרישה המקורית של ברוקלין היתה עצומה. גם פילי בתמונה?

(גודל טקסט)

הימים חולפים, ועדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של קווין דוראנט. ברוקלין עדיין לא קיבלה את ההצעה שמספקת אותה, ולפי העיתונאי האמריקאי איאן בגלי, דוראנט עצמו סימן כבר את היעד המועדף עליו – בוסטון. "הוא היה רוצה לשחק עם מרכוס סמארט", טען בגלי, אולם נראה שעסקה בין שתי הצדדים עדיין רחוקה – בעיקר בהתחשב בפערים שהתגלו במגעים.

לפי "בוסטון גלוב", הדרישה המקורית של ברוקלין מהסלטיקס היתה עצומה: הנטס דרשו תחילה גם את ג'ייסון טייטום וגם את ג'יילן בראון. מיותר לציין שבוסטון סירבה, ולאחר מכן גם סירבה להצעה החדשה של ברוקלין – בראון, סמארט ושלל בחירות סיבוב ראשון.

עוד טען בגלי כי גם פילדלפיה קיימה שיחות פנימיות לגבי האפשרות שתצטרף למירוץ אחר דוראנט, בתקווה שתצליח לעשות זאת מבלי להיפרד מג'יימס הארדן וג'ואל אמביד. במקרה כזה, היא תבנה חבילה סביב טייריס מקסי, וככל הנראה גם סביב טוביאס האריס, מטיס ת'ייבל, ובחירות דראפט. במקרה כזה, יתאחד דוראנט עם הארדן, כשלפי דיווחים, היחסים בין השניים קרירים לאחר עזיבתו של האיש והזקן לפילי.

קווין דוראנט מברך את ג'ייסון טייטום, אחרי הסוויפ של בוסטון סלטיקס על ברוקלין נטס
בעונה הבאה ביחד? זה לא יהיה פשוט. דוראנט וטייטום | אימג'בנק GettyImages, elsa

לפי בריאן ווינדהורסט מ-ESPN, האולטימטום שהציב דוראנט בפני ראשי הנטס רק יפגע בו כעת: "זה היה מהלך, מהלך שלדעתי לא עבד, כי אני חושב שזה פגע בערך שלו בשוק הטריידים.