קבוצה חדשה במירוץ: "ממפיס הביעה עניין בטרייד על קווין דוראנט"

play
בברוקלין מחכים ל-MRI. דוראנט | GettyImages
שחקן ברוקלין נטס קווין דוראנט 00:12

קבוצתו של ג'ה מוראנט תוכל להעביר לנטס חמש בחירות דראפט, אך אינה מעוניינת להיפרד מג'קסון ג'וניור וביין. הג'אז דחו הצעה נוספת מהניקס על מיטשל

(גודל טקסט)

מאז שקווין דוראנט דרש מברוקלין נטס להעביר אותו בטרייד – שלוש קבוצות, שכולן מהמזרח – הביעו התעניינות בביצוע עסקה. אחרי שבוסטון סלטיקס, מיאמי היט וטורונטו רפטורס הפכו למועמדות המובילות, היום (שני) שאמס צ'ראניה מדווח כי קבוצה חדשה הצטרפה למירוץ, והיא דווקא מגיעה מהמערב – ממפיס גריזליס.

לממפיס יש את האפשרות לכלול חמש בחירות דראפט עתידיות בסיבוב הראשון עבור הפורוורד הוותיק, ומחזיקה בסגל מספר שחקנים צעירים ומבטיחים שיוכלו לסקרן את הנטס. עם זאת, הגריזליס לא ששים להציע במסגרת העסקה את שני כוכבי המשנה שלצד ג'ה מוראנט – ג'ארן ג'קסון ג'וניור ודזמונד ביין – אלא מעדיפים להציע חבילה שהחלק העיקרי שלה הוא הבחירות.

קבוצה שכבר ניסתה את מזלה והגישה הצעה לברוקלין זו דווקא אטלנטה של טריי יאנג. ההוקס הציעו לנטס את ג'ון קולינס, דיאנדרה האנטר ומספר בחירות דראפט, הנטס לא הסכימו.

שחקן יוטה ג'אז דונובן מיטשל מול שחקן ברוקלין נטס קווין דוראנט
בקרוב במדים חדשים? מיטשל מול דוראנט | אימג'בנק GettyImages, Al Bello

שחקן נוסף שעשוי לעבור קבוצה עוד לפני פתיחת העונה הוא דונובן מיטשל, כוכב יוטה ג'אז. הקבוצה מסולט לייק סיטי חידשה לאחרונה את השיחות עם המחזרת המובילה, ניו יורק ניקס, אך הקבוצה מהתפוח הגדול עדיין לא הצליחה לעמוד בדרישות כדי להוציא לפועל את העסקה.

על פי דיווח של צ'ראניה, הניקס הציעו לאחרונה חבילה הכוללת את אוון פורנייה, אובי טופין, שחקנים נוספים שישלימו את הפער בשכר וחמש בחירות סיבוב ראשון עתידיות בדראפט (שתיים מתוכן לא מוגנות). גם ההצעה הזו לא סיפקה את הג'אז, שסירבו.