שמונה שחקנים יחליפו קבוצות: הטרייד הגדול בין אוקלהומה סיטי ליוסטון

play
עובר לטקסס. פייבורס | GettyImages, Tim Nwachukwu
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה ביום הפתוח לתקשורת 00:13

דרק פייבורס עומד במרכזו של הטרייד שמטרתו לפנות מקום בתקרת השכר של הת'אנדר והרוקטס. לברון "יושב" על דייויס: "קח את המושכות"

(גודל טקסט)

טרייד גדול ב-NBA: לא פחות משמונה שחקנים יעברו קבוצות במסגרת עסקה בין אוקלהומה סיטי ליוסטון, שמטרתה לפנות מקום בתקרת השכר של שתי הקבוצות. השם הגדול ביותר שנכלל בטרייד הוא דרק פייבורס, שיעבור מהת'אנדר לרוקטס. לצידו יעברו גם טיי ג'רום, תאו מאלדון, מו הארקלס (שצפוי להיחתך ולהפוך לשחקן חופשי) ובחירת סיבוב שני בדראפט 2025. הרוקטס יעבירו לת'אנדר את דייויד נואבה, סטרלינג בראון, טריי בקר ומרקיז כריס.

הת'אנדר יחסכו כמיליון דולר מסך המשכורות שלהם בזכות הטרייד, ויהיו כעת עם 10 מיליון דולר מתחת למס המותרות. גם הרוקטס יחסכו, אם יחתכו חלק מהשחקנים שהגיעו במסגרת הטרייד. עדיין לא ברור אם פייבורס יישאר בקבוצה על תקן הסנטר המחליף, או שיועבר בטרייד אחר בהמשך. כך או כך, הסגל של שתי הקבוצות עומד כעת על 18 שחקנים, ועד פתיחת העונה הן יצטרכו לקזז את המספר ל-15.

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר דרק פייבורס
עובר לטקסס. פייבורס | GettyImages, Tim Nwachukwu

עוד ב-NBA: אנתוני דייויס מצהיר: המטרה שלי היא לשחק העונה בכל 82 המשחקים בעונה הרגילה. שחקן הפנים הפציע של הלייקרס החמיץ בשנתיים האחרונות יותר משחקים מאשר שיחק, ובעונה שעברה רשם שיחק ב-40 משחקים בלבד – מה שגרם לו להישאר מחוץ לאולסטאר לראשונה מאז עונת הרוקי שלו.

לפי "יאהו", מקורביו של דייויס טוענים ש"היה לו את הקיץ הטוב בקריירה, במהלכו עבד בעיקר על חיזוק הגוף". דייויס אמר: "הגעתי לקיץ הזה במטרה להתחזק. אני חייב להיות על המגרש כמה שיותר כדי שנהיה בעמדה הכי טובה כדי להשיג ניצחונות. אני מוכן לאתגר הזה".

אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס
ישים סוף להיעדרויות? אנתוני דייויס | אימג'בנק GettyImages, Tim Nwachukwu

דייויס אף סיפר שמתחילת הקיץ לברון ג'יימס "יושב לי על האוזן, ומודיע לי שהגיע הזמן שאקח את המושכות של הקבוצה. אני רוצה להוביל את הקבוצה הזאת, ונרגש מהאתגר שמחכה לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי