הלייקרס הובסו וספגו בוז, סימונס "הרגיש מדהים" בבכורה במדי הנטס

play
שוב על הפרקט. סימונס | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 4.10 06:03

קדם העונה: לברון, ווסטברוק ודייויס לא מנעו תבוסת 105:75 לסקרמנטו, וקיבלו יחס בהתאם. סימונס הראה ניצוצות, קוואי ומארי עשו קאמבק

(גודל טקסט)

הלחץ נותן את אותותיו על הלייקרס – כבר במשחק הראשון של העונה. הסגולים-צהובים עלו הלילה (בין שני לשלישי) למשחקם הראשון בקדם העונה, וגילו די מהר שלהצהרות האופטימיות מצד הכוכבים עדיין אין כיסוי, ושהם עדיין לא ברמה שציפו להיות. זה הסתיים בתבוסה 105:75 לסקרמנטו, ובשריקות בוז צורמות מצד האוהדים בקריפטו ארנה.

לברון ג'יימס, אנתוני דייויס וראסל ווסטברוק פתחו יחד בחמישייה לצד קריס דאן ודמיאן ג'ונס, הצליחו להשאיר את הלייקרס קרובים במחצית הראשונה אבל לא מנעו התפרקות במחצית השנייה, אותה הקינגס ניצחו 29:64. דייויס אמנם סיים עם דאבל-דאבל של 11 נקודות ו-11 ריבאונדים ב-16 דקות, אבל לברון ג'יימס לא קלע סלי שדה ב-16 הדקות שלו (0 מ-7) וסיים עם 4 נקודות בלבד. ווסטברקו הסתפק ב-5, עם 3 אסיסטים. קיגן מארי הוביל את הקינגס עם 16 נקודות.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס
אין שקט אפילו במשחק הראשון של העונה. לברון הלילה | רויטרס

ברוקלין נהנתה הלילה מהופעת בכורה של בן סימונס, ששותף לראשונה מאז כפה על פילדלפיה להעבירו בטרייד. הפורוורד שסבל מבעיות פיזיות ומנטליות בחודשים שחלפו מאז, סיים עם 6 נקודות, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים ב-19 דקות, והפגין קמצוץ מהיכולות המגוונות שלו, מה שלא מנע מהנטס הפסד 127:108 לפילדלפיה.

"הרגשתי מדהים. חשבתי שאעלה למשחק בתחושות מתוחות, אבל זה לא קרה", אמר סימונס בסיום. "אני פשוט אסיר תודה להיות שוב על המגרש, לעלות שוב למשחק NBA. היה לי ממש כיף".

הנטס קיבלו 13 נקודות מקווין דוראנט, בעוד קיירי אירווינג תרם 9 נקודות לצד 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. את הסיקסרס הובילו טייריס מקסי עם 20 נקודות ב-14 דקות.


ליל הקאמבקים נמשך במשחק נוסף שהפגיש בין פורטלנד לקליפרס. מצד אחד הופיע דמיאן לילארד אחרי שלא שיחק במשך 276 ימים רצופים, ובצד השני קוואי לאונרד שנעדר 476 ימים. לאונרד הציג יכולת טובה ב-16 הדקות שקיבל, אותן סיים עם 11 נקודות ו-4 ריבאונדים. פול ג'ורג' קלע 12 לצד 7 ריבאונדים. לילארד, מנגד, קלע 16 נקודות אך יצא מנוצח.

בן סימונס, ברוקלין נטס
שוב על הפרקט. סימונס | רויטרס
ג'מאל מארי, דנבר נאגטס
שוב על הפרקט 2. מארי | רויטרס

מתקאמבק נוסף היה ג'מאל מארי, שנעדר חודשים ארוכים מהמגרשים בשל פציעה. גארד דנבר פתח בחמישייה וסיים עם 10 נקודות ב-15 דקות, גם מייקל פורטר ששב מהיעדרות ממושכת קלע סיים בספרות כפולות (12), אבל ניקולה יוקיץ' שיחק בהילוך ראשון, קלע 2 בלבד ודנבר הפסידה 112:101 לאוקלהומה סיטי, שנהנתה מכמעט טריפל דאבל של ג'וש גידי עם 14 נקודות, 12 ריבאונדים ו-9 אסיסטים ב-25 דקות.