קייל קוזמה הותקף ברשת, אך הכחיש הבעת תמיכה בקיירי אירווינג

play
שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, קייל קוזמה | GettyImages, G Fiume
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 4.11 05:17

חברו של דני אבדיה בוושינגטון צייץ "אי אפשר יותר לומר את האמת" וספג ביקורת נוקבת. גם לאמלו בול וניק יאנג כתבו דברים דומים על רקע הסערה האנטישמית

(גודל טקסט)

קייל קוזמה, חברו של דני אבדיה בוושינגטון וויזארדס, העלה הערב (שישי) ציוץ שבמהרה גרר אותו לסערת קיירי אירווינג, במקרה או שלא.

בחשבון הטוויטר הפרטי שלו צייץ קוזמה "אי אפשר יותר לומר את האמת", ובמהרה הותקף על ידי שלל הגולשים ברשת החברתית בטענה שהוא מביע תמיכה באירווינג ובמסריו האנטישמיים של כוכב ברוקלין, וכל זאת בזמן שאיתו בקבוצה משחק היהודי היחיד בליגה. "זו הסיבה שאתה לא מוסר לדני" ו"איך אתה לא מתבייש" הגיבו גם ישראלים בפלטפורמה.

קוזמה במהרה העלה ציוץ נוסף במטרה להכחיש שכוונתו הייתה להביע תמיכה באירווינג, שהושעה על ידי ברוקלין נטס אתמול לפחות מחמשת המשחקים הבאים, כשציטט את הציוץ האחרון והוסיף: "זה לא מכוון לאף אחד מהאירועים האחרונים. שיהיה לכם יום טוב".

קוזמה הוא לא השחקן היחיד ב-NBA שצייץ בשעות האחרונות מסרים בסגנון. גם לאמלו בול כתב בחשבון שלו בטוויטר כי "אני חושב שאנשים תמיד שוכחים שבני אדם הם מורכבים…" ובנוסף צייץ ניק יאנג ש"התקשורת הורגת את ה-NBA", סביר להניח בטענה על כך שאילולא הביקורות הנוקבות נגד ברוקלין נטס והקומישינר היהודי של הליגה אדם סילבר, קיירי אירווינג לא היה מושעה על אף הסערה האנטישמית שעורר.