אנתוני דייויס לא נוגע בכדור, ובלייקרס מנסים להבין למה

play
הלו, איפה אתה? דייויס | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 7.11 06:36

הסנטר לקח רק 2 זריקות במחצית השנייה בהפסד לקליבלנד: האם זו אשמת המאמן, השחקנים או דייויס עצמו? וגם: מה עובר על קוואי לאונרד ומתי יחזור

(גודל טקסט)

הלייקרס ממשיכים להפסיד ולחפש פתרונות, והצעד הראשון הוא לסמן מהן הבעיות. אחת כזאת שמסתמנת היא אנתוני דייויס, שלקח אתמול (ראשון) רק שתי זריקות במחצית השנייה במהלך ההפסד 114:100 של הלייקרס לקליבלנד, והוריד את לוס אנג'לס למאזן 7:2 העונה. "ברור שזה מתחיל עם AD ושצריך לתת לו לגעת יותר בכדור", אמר לברון ג'יימס. "אנחנו תמיד צריכים להתמקד ולוודא שהוא נוגע בכדור בפוזשנים שלנו".

דייויס היה עם 4 מ-5 מהשדה ברבע הראשון כשהלייקרס גברו על יריבה (36:30) ברבע הפותח בפעם הראשונה העונה. אבל במחצית השנייה דייויס היה רק ​​1 מ-2 בהשדה, כשהלייקרס קלעו 36 נקודות ברבע השלישי והרביעי ביחד.

לברון ג'יימס במהלך ההפסד של לוס אנג'לס לייקרס
זו רק ההתחלה, אבל זו מסתמנת כעוד עונה כושלת. לברון | רויטרס

אז מי אחראי לזה – המאמן, החברים שלו או דייויס עצמו? "אני לא יודע של מי המשימה העיקרית, למען האמת", אמר ראסל ווסטברוק, שסיים עם 19 נקודות, 10 אסיסטים ושבעה איבודים "אני אשאיר את זה למאמנים למצוא את הדרך הטובה ביותר עבורם לנצל אותו. כשאני בפנים, אני עושה את העבודה הכי טובה שאני יכול ביצירת מצבים וקבלת החלטות, ואני מנסה להקל עליו את המשחק".

מאמן הלייקרס, דרווין האם, הטיל את הנטל על השחקנים: "החבר'ה האלה הם לא טירונים". האם בעצם הסביר שלוותיקים בסגל שלו יש יד חופשית. "יש לנו ספר תרגילים, יש לנו מספר אפשרויות לנצל את AD", אמר האם. "אתה צריך פשוט להיות מאורגן."

זה היה המשחק השני ברציפות בו התפוקה של דייויס צונחת לאחר המחצית. בהפסד ביום שישי ליוטה , הוא קלע שתי נקודות ב1- מ-4 לאחר ההפסקה, ואחר שקלע 20 נקודות עם 8 מ-13 במחצית הראשונה.

אנתוני דייויס, שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול רובין לופז, קליבלנד קאבלירס
הלו, איפה אתה? דייויס | רויטרס

"יש לו את אישורי לצרוח ולדרוש את הכדור," אמר האם. "ניסינו להניע אותו, ניסינו לגרום ללברון לצאת לכמה מהלכים בפוסט ווהחוצה ופיק-אנד-רול. זה לא שאנחנו לא מנסים. לפעמים המשחק מכתיב לך ללכת בדרך אחרת. לפעמי המשחק רץ ואנחנו מנסים לשחק מהר יותר כדי לנסות לקלוע יותר. אז יש הרבה משתנים שונים שנכנסים לזה. זה לא 'בסדר, אתה פשוט לא קורא לתרגילים ל-AD'. זה לא המקרה".

אחרי המשחק דייויס סירב להתראיין, אבל לפניו אמר: "אנחנו לא הקבוצה שהמאזן שלנו מראה. אבל בכל ערב הקבוצה שלנו יכולה לשחק נהדר ולהתפוצץ. אני יודע שקבוצות מפחדות מאיתנו, אין ספק". עכשיו צריך יציבות.

קוואי לאונרד על הספסל של לוס אנג'לס קליפרס
רק בבגדי הרחוב שלו. קוואי | רויטרס

מה עובר על קוואי לאונרד?

קוואי לאונרד אמור היה לחזור העונה מהפציעה שהשביתה אותו לאורך כל העונה שעברה. הוא שותף בשלושת המשחקים הראשונים ושיחק בהם 2 דקות, אבל מאז לא שיחק בשמונת המשחקים האחרונים ועורך רק אימונים לבדו. הוא צפוי להחמיץ גם את המשחק הבא, ולמעשה, לפי מאמן הקליפרס טיי לו "אין מסגרת זמן מדויקת למתי הוא ישוב. מה שחשוב זה לבדוק את מצבו ואת קצב ההתקדמות שלו, וזה משתפר בכל יום". לו אמר ש"זה מתקדם טוב. ידענו שההתאוששות מקרע ברצועה היא לא דבר שבולך חלק, דיברנו על זהלפני פתיחת העונה, אבל הוא במקום טוב".

לפני פול פירס, כדורסלן העבר, "אנחנו לא דורשים מספיק אחריות מקוואי. שחקן בסטטוס שלו, מבחינתנו הוא ברמה של לברון ודוראנט. אבל כשמדברים על אנתוני דייויס שלא עומד לרשות הקבוצה – אנחנו לא מציבים את קוואי ברשימה הזאת. בשנים האחרונות הוא החמיץ המון משחקים, ואנחנו אף פעם לא מדברים עליו ככה. אני לא יודע אם זאת הפציעה… אני חושב שמשבו לא בסדר בברך שלו לטווח ארוך. אנחנו לא אמרים עליו כלום, והוא כל הזמן בבגדי הרחוב שלו. כמה ראינו ממנו? הוא אחד הטובים בליגה, אנחנו רוצים לראות אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי