במגמת שיפור: וושינגטון הפתיעה גם את יוטה, 13 ו-7 ריבאונדים לאבדיה

play
זה מתחיל להיראות טוב יותר. אבדיה | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.11 07:16

הוויזארדס עצרו את מוליכת המערב המפתיעה ורשמו ניצחון שלישי ברציפות ללא בראדלי ביל, 112:121. אבדיה קלע בספרות כפולות משחק שני ברצף וקבע שיא דקות עונתי, קוזמה ופורזינגיס חיברו 54 נקודות

(גודל טקסט)

האם וושינגטון טובה יותר ללא בראדלי ביל? הוויזארדס חסרו גם הלילה (בין שבת לראשון) את השחקן המוביל שלהם, וגם הלילה רשמו ניצחון מפתיע – 112:121 על מי שהייתה עד אתמול מוליכת המערב, יוטה ג'אז. זהו הניצחון השלישי ברציפות של וושינגטון, והיא עומדת כעת על מאזן של שישה ניצחונות לעומת שבעה הפסדים, ששווים מקום חמישי במזרח. במשחקים ללא ביל העונה, הם עומדים על מאזן 1:3 – וגם הפעם נראה שהם משחקים כדורסל אחר בהיעדרו, עם לא פחות מ-27 אסיסטים ולא מעט פרגון הדדי.

דני אבדיה ממשיך להיות אחד המרוויחים העיקריים מכך. הפורוורד הישראלי פגש את לאורי מרקאנן הלוהט בשנית, קצת יותר מחודשיים אחרי הדו קרב הגדול ביניהם ביורובאסקט, ושוב הציג משחק טוב. הוא פתח שוב בחמישייה, שיפר את שיא הדקות העונתי שלו (שנקבע במשחק הקודם נגד דאלאס) עם 34, וסיים אותן עם 13 נקודות (עוד שיא עונתי) באחוזים מצוינים (4 מ-6 מהשדה, 1 מ-2 מהשלוש ו-4 מ-4 מהעונשין. אבדיה תרם גם 7 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 3 חטיפות וחסימה, ובדקות שלו על הפרקט הוויזארדס ניצחו ב-22 הפרש, הנתון השני בטיבו בקבוצה. זה היה המשחק השני ברציפות בו אבדיה קולע בספרות כפולות, ואחרי פתיחת עונה פושרת מאוד בצד ההתקפי, נראה שהוא מתחיל לצבור ביטחון.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס
זה מתחיל להיראות טוב יותר. אבדיה | רויטרס
לאורי מרקאנן, יוטה ג'אז, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס
ראה אותו מולו, ונזכר ביורובאסקט. אבדיה מול מרקאנן | רויטרס

דווקא הג'אז היו אלה שפתחו טוב יותר, ולאורך רוב המחצית הראשונה נראו בשליטה. נקודת המפנה של המשחק הגיעה לקראת הירידה להפסקה, כשיוטה הובילה 40:49 וראתה את וושינגטון (עם אבדיה בחמישייה, בדקות אישיות טובות) יוצאת לריצת 8:31 שנמשכה עמוק אל תוך הרבע השלישי. היתרון של הוויזארדס הגיע בשיאו ל-15, הג'אז ניסו לחזור וצמצמו למינוס 6 בלבד, אבל כל ניסיונות הקאמבק שלהם נבלמו, בעיקר בזכות קייל קוזמה וקריסטאפס פורזינגיס שנהנו מיום התקפי מצוין, וחיברו 54 נקודות.

פורזינגיס סיים עם 31 נקודות, 10 ריבאונדים ושתי חסימות, קוזמה הצטיין עם 23, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, גם קורי קיספרט מתחיל להיכנס לעניינים אחרי הפציעה וקלע 18, ואבדיה והאצ'ימורה השלימו רשימה של חמישה שחקנים בספרות כפולות. בצד השני, הג'אז נעצרו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, ירדו למאזן 4:10 ואיבדו את המקום הראשון במערב. ג'ורדן קלארקסון קלע 18, לאורי מרקאנן וקולין סקסטון הוסיפו 17 כל אחד, אבל זה לא הספיק. הוויזארדס יקוו להמשיך את המומנטום במשחק הבא בו יארחו כבר מחר (בין ראשון לשני) את ממפיס וג'ה מוראנט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי