דיווח בספרד: מלאגה תציע למקל הארכת חוזה

באתר "אופיניון דה מלאגה" נכתב כי בקבוצה קיים קונצנזוס סביב הרצון להשאיר את קפטן נבחרת ישראל ויפנו לסוכנו במטרה לחדש את ההסכם איתו לעוד עונה או שתיים

(גודל טקסט)

ההפסד המאכזב 87:86 נגד באסקוניה אתמול (שלישי) חיסל מתמטית את סיכוייה של אוניקאחה מלאגה להעפיל לחצי גמר טורניר סיום העונה בליגה הספרדית. לקבוצה נותר משחק אחד נוסף, נגד בילבאו מחר (ישיר בספורט4 ב-19:25), אך המחשבות כבר בעונה הבאה ובאתר "אופיניון דה מלאגה" נכתב כי המועדון יפתח במגעים עם גל מקל בשבוע הבא, במטרה לחדש את חוזהו.

בכלי התקשורת הספרדי דווח כי במלאגה קיים קונצנזוס סביב הרצון להשאיר את הרכז והנהלת הקבוצה תפנה לסוכנו בניסיון להשאיר את קפטן נבחרת ישראל לעוד עונה או שתיים. "הוא רכז טהור, מנהל משחק, מסוגל לשפר את אלה שלצדו. לא כוכב ולא מסוגל לנצח משחק במו ידיו, אבל מה שהוא עושה, הוא עושה עם הרבה שכל", פרגנו למקל בספרד.

כזכור, מקל הצטרף למלאגה בחודש מרץ והספיק לערוך הופעה אחת בלבד לפני שמשבר הקורונה עצר את הליגה. בסך הכל, כולל הטורניר הנוכחי בו הקבוצה רשמה שני ניצחונות ושני הפסדים, אקס מכבי תל אביב העמיד ממוצעים של 8.8 נקודות, 5.6 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים בחמישה משחקים.

גל מקל
מלאגה בונה עליו לעונה הבאה | אוניקאחה מלאגה, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי