דיווח: גל מקל סיכם לעונה נוספת במלאגה

סוכנו של הרכז, מישקו רזנאטוביץ', אישר ל-"SUR" כי קפטן נבחרת ישראל יישאר בדרום ספרד בחוזה של 1+1

(גודל טקסט)

גל מקל ילבש את מדי אוניקאחה מלאגה לפחות לעונה אחת נוספת, כך דווח הבוקר (חמישי) בספרד, שם עיתון "SUR" פרסם כי סוכנו של הרכז, מישקו רזנאטוביץ', אישר כי הצדדים סיכמו על הארכת חוזהו לעונה הבאה עם אופציה לשנה נוספת. גם המועדון וגם מקל רצו להמשיך את ההתקשרות ולכן המשא ומתן נסגר במהירות, כך נכתב בתקשורת המקומית.

גם המנהל הספורטיבי מנולו רוביה וגם המאמן לואיס קאסימירו, שעבד עם קפטן נבחרת ישראל בגראן קנאריה, התלהבו ממנו מהרגע שחתם במלאגה בעקבות פציעותיהם של אלברטו דיאס וחיימה פרננדס. כבר בשבוע שעבר מקל אמר לאותו כלי תקשורת כי בקבוצה רצו שימשיך וכי הוא מודע לשיחות בין סוכנו לבין ההנהלה: "אני יודע שהם מדברים עם מישקו, גם אני הבעתי את רצונו להישאר כאן במלאגה. אני חושב שזה יועיל לשני הצדדים. אני מאוד אוהב את העיר והמועדון. הייתי בהמון קבוצות, גם ב-NBA, ואני יכול לומר בוודאות שאוניקאחה הוא ארגון ברמה הכי גבוהה. הם שומרים על השחקנים והם אנשים טובים, הגונים. זה המפתח להצלחה ומבחינה מקצועית, זו קבוצה שהיא תמיד תחרותית".

בספרד ציינו שמקל השתלב מצוין בקבוצה ובחדר ההלבשה, על אף שפגרת הקורונה הורידה משמעותית את כמות המשחקים שזכה להשתתף בהם מאז הצטרפותו בתחילת מרץ. באתר "אופיניון דה מלאגה" נכתב על הרכז הישראלי שהוא מנהל משחק ברמה שהקבוצה חיפשה במשך שנים ובזכות ראיית המשחק, השליטה בכדור והיכולת לנהל את ההתקפות, הוא משפר את חבריו לקבוצה.

עם הארכת החוזה של מקל, 11 שחקנים סגורים בסגל של מלאגה לעונה הבאה והמטרה הבאה של המועדון היא הבטחת הישארותו של הפורוורד הפולני, אדם ואצ'ינסקי, כשהדבר תלוי בהסכמתו לדרישת ההנהלה לקיצוץ בשכרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי