שון דוסון: "NBA תמיד יהיה החלום, לא אוותר גם אחרי הפציעות"

למרות שרק חזר למגרשים אחרי היעדרות בת שנתיים, שחקן חובנטוד בדאלונה ממשיך לחלום בגדול: "אם יהיו הזדמנויות, אקפוץ על כל אחת מהן", אמר ל-103FM. וגם: הציפיות בקבוצה והבעת האמון של המועדון בו

(גודל טקסט)

שנתיים לא פשוטות כלל עברו על שון דוסון מאז שעבר לחובנטוד בדאלונה. שתי פציעות קשות הרחיקו אותו ממגרשי הכדורסל לתקופה ארוכה מאוד, אך אמש (שני) הגיע הרגע שהפורוורד חיכה לו זמן רב: משחק החזרה שלו לליגה הספרדית, בו סייע לקבוצתו לנצח 73:81 את מלאגה של גל מקל, עם שלוש נקודות, שלוש כדורים חוזרים ושני אסיסטים בשש דקות וחצי על הפרקט. הערב, דוסון סיפר ב-103FM על התחושות לאחר החזרה לפעילות.

"אני מרגיש מעולה ושמח שחזרנו לסוג של שגרה, לפחות מבחינת הפעילות בליגה הספרדית. אתמול היה המחזור הראשון וניצחנו את מלאגה, שזה היה ניצחון ביתי חשוב על קבוצה טובה", אמר דוסון.

הפורוורד נשאל על הציפיות של בדאלונה לעונה הקרובה: "כמו כל קבוצה בליגה, רק רוצים שהעונה הזו תסתיים בלי יותר מדי בעיות. רוצים לדעת גם מה יהיה ביורוקאפ שמתחיל בשבוע הבא, אנחנו פוגשים את פרטיזן בלגרד במשחק הראשון. יש לנו אחלה סגל, החתמנו את אנטה טומיץ' ופאו ריבאס".

הציפיות שלו מעצמו: "לחזור ל-100% כושר. כרגע לוקח זמן לגוף להתרגל לעצימות ולאינטנסיביות. אני מצפה לחזור לרמה שהייתי בה, להמשיך מאיפה שהפסקתי ולהיות יותר טוב. עברתי שתי פציעות קשות, אבל אני מאמין בעצמי שאני יכול להגיע לרמות שאני מכוון אליהן. NBA תמיד היה ותמיד יהיה החלום. גם אחרי הפציעות לא אוותר. השאלה אם זה יהיה רלוונטי, אם תהיה התעניינות ויהיו הזדמנות אז ברור שאקפוץ על כל אחת מהן".

חזרה מרגשת אחרי שנתיים בחוץ | חובנטוד בדאלונה, האתר הרשמי

חובנטוד החתימה את דוסון על הארכת חוזה לאחר כל אחת משתי הפציעות שעבר. השחקן התייחס לתמיכת המועדון ברגעים הקשים: "זה בעצם רק מראה על החיבור ההדדי שלי עם המועדון והעיר. הייתה לי חצי עונה ממש טובה בהתחלה ולקבוצה גם הלך טוב. הם הביעו בי הרבה אמון כשהחתימו אותי אחרי הפציעה הראשונה. מועדונים כאלה גם מבינים שקשה לפעמים למצוא שחקן שמתחבר להכל, כי אחרי שתי הפציעות שלי הביאו מחליפים שלא כל כך הלך איתם, אז הבינו ששווה להשקיע עוד טיפה וזה משתלם".

מצב הספרדית שלו וההתנהלות בתקופת הקורונה: "אני מצליח לנהל שיחה ומבין, לאחרונה גם מדבר ברמה די גבוהה. אני לגמרי לבד פה וזה לא פשוט. המשפחה והחברה לא יכולים להגיע. באתי לארץ בתחילת יוני כשהקבוצה בדיוק נסעה לוולנסיה לטורניר סיום העונה שעשו פה, אז קיבלתי אישור. באתי לשלושה וחצי שבועות שמתוכם שבועיים הייתי בבידוד, אבל לפחות עם המשפחה".

האפשרות שיעזוב את בדאלונה לטובת הצעה טובה יותר: "אי אפשר לדעת. צריך לראות מה יהיו התכניות של שני הצדדים ומה יהיה בקיץ הבא. אני מקווה שהעונה הזו לא תיעצר גם היא בגלל הקורונה. החוזה שלי מסתיים בסוף העונה הזו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי