צפו בתקציר: חובנטוד ודוסון גברו על אנדורה, הפסדים לכהן ולמקל

הפורוורד שיחק 10 דקות וקלע נקודה ב-87:89, ניצחון שלישי לבדאלונה בליגה הספרדית. אקס מכבי ת"א סיפק 13 נקודות, אך אובראדוירו נכנעה לבילבאו. קפטן נבחרת ישראל רשם 6 נקודות ו-4 אסיסטים, מנרסה ניצחה את מלאגה

(גודל טקסט)

מחזור חדש של כדורסל ספרדי, הרביעי במספר בליגה המקומית, יצא הערב (שבת) לדרך בהשתתפות של שלושה נציגים ישראלים, כשרק אחד מהם רשם ניצחון: חובנטוד בדאלונה של שון דוסון גברה 87:89 על אנדורה. במקביל, מלאגה של גל מקל נוצחה 90:86 על ידי מנרסה ומוקדם יותר, ג'ייק כהן ואובראדוירו נכנעו 99:81 לבילבאו.

דוסון קיבל מעט יותר קרדיט לעומת המשחקים הקודמים ושיחק 10 דקות, אך ניכר כי הוא עדיין זקוק לזמן על מנת לחזור לכושרו אחרי שלא שיחק בשנתיים האחרונות והוא סיים עם נקודה אחת, ריבאונד ואסיסט. אנטה טומיץ' כיכב בשורות הקטאלנים עם 19 נקודות ותשעה כדורים חוזרים ובדאלונה השיגה את ניצחונה השלישי בליגה.

כהן סיפק את ההופעה הטובה ביותר מבין השלושה וסיים עם 13 נקודות ושלושה כדורים חוזרים ב-22 דקות, אך לא מנע הפסד בכורה של אובראדוירו מול הבאסקים, שמצדם ניצחו לראשונה העונה.

מקל פתח בחמישיית האנדלוסים ובילה 17 דקות על הפרקט, בהן קלע שש נקודות ומסר ארבעה אסיסטים. מלאגה עם ניצחון אחד בלבד בתום ארבעה מחזורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי