דיווח: ריאל מדריד במו"מ עם סנטר בוסטון סלטיקס

וינסן פוארייה | Adam Glanzman/Getty Images

ב"הום אוף גלורי" נטען כי וינסן פוארייה קרוב להצטרף לבלאנקוס. בנוסף, רכז דאלאס מאבריקס ג'יי ג'יי בראה סומן כמועמד להחליף את פקונדו קמפאסו

(גודל טקסט)

ריאל מדריד פתחה שלשום (שישי) את עונת היורוליג בתצוגה מאכזבת שהסתיימה בהפסד 76:63 לבאסקוניה, ונראה כי בבירת ספרד רוצים להגיב במהירות על מנת להחזיר את הקבוצה למסלול: לפי דיווח של דף החדשות הספרדי "הום אוף גלורי", הבלאנקוס במשא ומתן מתקדם עם וינסן פוארייה, סנטר בוסטון סלטיקס שמעוניין לשוב לאירופה.

פוארייה בן ה-26 יצא ל-NBA לפני שנה אחרי שהרשים במדי באסקוניה במשך שנתיים, אך מיעט לשחק בקבוצה של בראד סטיבנס. מצבת הסנטרים של ריאל מדריד דלה יחסית אחרי שג'ורדן מיקי חזר לחימקי מוסקבה ומלבד וולטר טבארס, ללבנים יש רק את אוסמן גארובה בן ה-18 שנחשב אמנם לפוטנציאל גדול, אך עדיין חסר ניסיון ברמות הגבוהות.

באותו מקור נטען גם כי שחקן נוסף מהליגה הטובה בעולם מועמד לקבוצה של פאבלו לאסו. כידוע, פקונדו קמפאסו כבר הביע במהלך הקיץ את רצונו לעזוב ל-NBA. הארגנטינאי התחיל את העונה בספרד, אך ממתין לפתיחתו של שוק השחקנים החופשיים בארצות הברית על מנת לבחון את האופציות שלו מעבר לים, כאשר אחת הקבוצות שהוזכרו כמעוניינות בו היא דאלאס מאבריקס. בהקשר הזה, בדיווח נכתב כי ריאל מדריד סימנה את ג'יי ג'יי בראה, רכז המאבריקס הוותיק, כמחליף אפשרי לקמפאסו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי