הפסד בכורה לברצלונה בליגה, 82:71 לבאסקוניה

ללא קלאבר ומירוטיץ', הקבוצה של שאראס נוצחה לראשונה בספרד. הבאסקים קטעו רצף של שני הפסדים בזכות 19 נקודות של גיידראיטיס ו-16 של פולונארה. 15 להרטל בצד השני

(גודל טקסט)

אחרי שגברה על פנאתינייקוס ביורוליג ביום חמישי האחרון, ברצלונה חזרה הערב (ראשון) לליגה הספרדית ונחלה הפסד בכורה לעונה זו, כשנכנעה 82:71 לבאסקוניה בחוץ במסגרת המחזור השישי, ללא ניקולה מירוטיץ' וויקטור קלאבר. הקבוצה של דושקו איבאנוביץ' חזרה לנצח אחרי שני הפסדים רצופים בזירה המקומית ונמצאת במקום הרביעי, בעוד הקטלאנים במקום השמיני, אך עם שני משחקים פחות.

הקבוצה של שארונאס יאסיקביצ'יוס פתחה טוב יותר, אך ספגה ריצת 0:12 שהעבירה את היתרון למארחת בסיום הרבע הראשון. דקות טובות של ניק קלאת'ס, קייל קוריץ' ותומא הרטל הפכו שוב לטובת הבלאוגרנה שהובילו בשש, אך באסקוניה צימקה ל-40:39 בהפסקה. הבאסקים שיפרו את ההתקפה ברבע השלישי וברבע האחרון כבר חגגו על הפרקט, כשההפרש צמח ל-15. בארסה קיזזה רק במעט וירדה מנוצחת בפער דו ספרתי בסיום.

רוקאס גיידראיטיס בלט בשורות המנצחת עם 19 נקודות, אקילה פולונארה תרם 16 ושמונה ריבאונדים, לוקה וילדוסה קלע 12 וחילק שישה אסיסטים וזוראן דראגיץ' הוסיף 11. בצד המפסיד, הרטל סיים עם 15 וברנדון דייויס רשם 10, אך אף שחקן מלבדם לא הגיע לספרות כפולות.

וילדוסה ופולונארה. הנחילו לבארסה הפסד בכורה | אתר הליגה הספרדית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי