דיווח בספרד: שון דוסון שוב נפצע בגיד אכילס

שון דוסון | חובנטוד בדאלונה, האתר הרשמי

לפי "Esports BDN", פורוורד חובנטוד בדאלונה נפגע ברגלו הימנית ויעבור בדיקה שתקבע את חומרת הנזק. אשתקד קרע את אותו גיד, אך ברגל שמאל. הישראלי חזר למגרשים רק באוקטובר האחרון, אחרי שתי פציעות קשות

(גודל טקסט)

דיווח מצער מאוד פורסם היום (שני) בספרד: על פי "Esports BDN", שון דוסון נפצע בגיד אכילס ברגלו השמאלית ויעבור בדיקה שתקבע את חומרת הנזק, יממה לפני שקבוצתו חובנטוד בדאלונה פוגשת את מונאקו במסגרת היורוקאפ. הפורוורד הישראלי קרע את גיד אכילס באוקטובר 2019, במשחק היחיד בו הופעה בעונה שעברה, ובעקבות כך נאלץ להעביר שנה שלמה מבלי לשחק, אולם אז זה היה ברגלו הימנית.

הפציעות רודפות את דוסון המוכשר מאז אמצע העונה הראשונה שלו במועדון הספרדי. בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, ששיחק במדי הכתומים ובבני הרצליה לפני המעבר שלו לאירופה, קרע את הרצועה הצולבת בינואר 2019 וחזר רק תשעה חודשים לאחר מכן, רק בשביל לספוג קרע בגיד אכילס תוך שלוש דקות על הפרקט.

אחרי שתי הפציעות הקודמות, חובנטוד בדאלונה הביעה בו תמיכה ואמון כשהאריכה את חוזהו לכל אחת מהעונות שבאו לאחר מכן. בחודש אוקטובר האחרון דוסון חזר לפעילות כשהתחילה העונה הנוכחית. ביורוקאפ הוא שיחק בשישה מתוך 12 המשחקים של הקבוצה וקלע 10.8 נקודות, לצד 2.8 ריבאונדים ב-18 דקות בממוצע. בליגה הספרדית, המספרים שלו עמדו על 3.2 נקודות ו-2 ריבאונדים ב-9 דקות למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי