מוליכה גאה: ריאל מדריד ניצחה 85:87 את ברצלונה בקלאסיקו

הבלאנקוס קלקלו את הופעת הבכורה המחודשת של פאו גאסול (לא קלע ב-9 דקות) בליגה הספרדית והגדילו את הפער בפסגה. רודי פרננדס הוביל עם 13 נקודות, לאפרוביטולה הכריע במהלך גדול. 21 של היגינס לא הספיקו למפסידה

(גודל טקסט)

יממה לאחר שריאל מדריד ניצחה את ברצלונה בקלאסיקו בכדורגל, הערב (ראשון) הבלאנקוס השלימו דאבל משמח במיוחד כשגברו 85:87 על היריבה המושבעת במסגרת המחזור ה-30 בליגה הספרדית בכדורסל. דווקא בהופעת הבכורה המחודשת של פאו גאסול במפעל, מוליכת הטבלה הגאה רשמה ניצחון 15 ברציפות והגדילה את הפער מהבלאוגרנה, שהנחילו לה את הפסדה היחיד העונה. ריאל עם מאזן של 28 ניצחונות מתוך 29 משחקים, בעוד בארסה מדורגת שנייה בטבלה עם 25 ניצחונות וארבעה הפסדים.

כיאה לקרב הענקיות, המפגש בפלאו בלאוגרנה סיפק מופע נהדר. ריאל מדריד פתחה ב-0:9 מהיר וכבר ברבע השני הובילה בהפרש של 14 נקודות, עליו שמרה גם בפתיחת הרבע השלישי. ברצלונה הצליחה להתקרב למינוס נקודה, אבל הבלאנקוס שוב ברחו והחזיקו ביתרון 61:74 כשנותרו שש דקות לשחק. המארחת לא ויתרה ועשתה ניסיון נוסף לקאמבק.

למרות שפיגרה בתשע נקודות, 52 שניות סיום, בארסה רשמה את הרצף הבא: היגינס קלע פעמיים מהקו, מירוטיץ' המשיך בשלשה, היגינס צלף גם הוא מחוץ לקשת ומירוטיץ' קבר עוד אחת מרחוק, שקבעה מהפך דרמטי ו-84:85 מהמם כ-10 שניות לבאזר. אלא שהמילה האחרונה הייתה של ניקולאס לאפרוביטולה, אשר כדרר מחוף לחוף והשיג מהלך של סל ועבירה, דייק גם בזריקת העונשין והעניק את הניצחון היוקרתי לריאל.

גאסול. לא קלע בבכורה בליגה | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

רודי פרננדס היה הקלע הבולט בשורות המנצחת, שנהנתה מחמישה שחקנים שרשמו בספרות כפולות בטור הנקודות. 13 נקודות היו לפרננדס, כאשר לאפרוביטולה הוסיף 11 וחמישה אסיסטים ואוסמן גארובה וטריסטן ווקצ'ביץ' בן ה-18 קלעו כמות זהה. קורי היגינס הוביל את הקבוצה של שארונאס יאסיקביצ'יוס עם 21 נקודות, ניק קלאת'ס תרם 18 וניקולה מירוטיץ' הוסיף 17.

לאפרוביטולה הכריע במהלך גדול | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images
שאראס. ריאל מדריד ברחה לו בטבלה | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי