ירושלים לא תארח: פיינל 8 ליגת האלופות יתקיים באתונה

אואקה | Panagiotis Moschandreou/Euroleague Basketball via Getty Images

דיווח: בעקבות מצב התחלואה בישראל, הטורניר להכרעת המפעל הועתק לבירת יוון ומחזיקת גביע המדינה לא תוכל לשחק במגרשה הביתי. ככל הנראה, כ-9,300 אוהדים יורשו להיכנס למשחקים

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים קיוותה לארח את טורניר הפיינל 8 של ליגת האלופות של פיב"א, אולם מצב התחלואה בנגיף הקורונה בישראל הכריע והאירוע יתקיים בסופו של דבר באתונה – כך פורסם בתקשורת היוונית היום (רביעי). ארגון הכדורסל העולמי טרם הודיע רשמית על ההחלטה.

כזכור, לפני ארבעה וחצי חודשים החליטו בפיב"א כי בין שמונה הקבוצות שהעפילו לשלב רבע הגמר בתחרות, יתקיים טורניר נוקאאוט מזורז לקביעת האלופה. כאשר הצטרפה למפעל ב-2018, להפועל ירושלים הובטח כי במקרה שתעפיל לפיינל פור, היא תוכל לארח אותו באולמה הביתי ולכן ההערכות הראשוניות דיברו על כך שהפיינל 8 יתקיים בארץ.

המשחקים ייערכו בין ה-30 בספטמבר ל-4 באוקטובר ובאתר "SDNA" דווח היום כי התקבל אישור לכניסה של 9,300 אוהדים, שיהוו כמחצית מתפוסת האואקה, ההיכל האולימפי באתונה שבו ישוחק הטורניר. א.א.ק המקומית נמצאת בין שמונה הקבוצות שהעפילו לשלב רבע הגמר ותיהנה מיתרון ביתיות. הפועל ירושלים תפגוש את סן פאבלו בורגוס הספרדית.

הפועל ירושלים תיאלץ לנסוע לאתונה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי