קטש לקראת משחקו האחרון בירושלים: "אנחנו במקום אחר"

עודד קטש | לילך וייס

מאמן הפועל ירושלים נחוש לנקום בטורק טלקום לפני המעבר ליוון: "חיכינו למשחק הזה במשך זמן רב. ההפסד שם היה אכזרי, היום אנחנו יותר מבינים ויודעים מה צריך לעשות". תומאס: "הם הרגו אותנו במשחק הקודם"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תפגוש מחר (רביעי, 21:00) את טורק טלקום הטורקית למשחק חשוב עבורה במסגרת המחזור החמישי בליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה מהבירה, לה יש שני ניצחונות ושני הפסדים, יכולה כבר מחר להבטיח את העלייה לשלב הבא, אך רק במקרה בו תנצח בהפרש הגבוה מ-5 נקודות ובמקביל איגוקאה תנצח את לימוז'.

עניין נוסף שהופך את המשחק מחר לבעל חשיבות רבה הוא מעברו של עודד קטש לפנאתינייקוס. המאמן צפוי לעמוד מחר בפעם האחרונה על הקווים של האדומים ולקראת המשחק היה נחוש לנצח את טורק טלקום, אשר ניצחה 94:98 את ירושלים באנקרה. "חיכינו למשחק הזה במשך זמן רב" אמר קטש לפני ההתמודדות.

"ההפסד במשחק הראשון שם היה קצת אכזרי. במשחק ההוא הרגשנו מעט חסרי אונים הגנתית, אבל היום אנחנו במקום אחר. אנחנו הרבה יותר מבינים ויודעים מה אנחנו צריכים לעשות. מגיעים למשחק במצב טוב" המשיך קטש. "ג'ייקובן בראון מרגיש יותר טוב וכריס קרמר אחרי ימי מנוחה. זה יהיה משחק לא פשוט נגד קבוצה עם הרבה גודל ושחקנים התקפיים מאוד. צריכים להיות ממש אגרסיביים ולא לתת להם לשחק את המשחק הרגיל".

ג'ייקובן בראון. מרגיש יותר טוב לפי מאמנו | דני מרון

מלבד המאמן, גם טיישון תומאס התייחס למשחק הקרוב ואמר: "אנחנו זוכרים טוב מה היה במשחק הקודם נגד טורק טלקום. רצינו מאוד לנצח אז וכעת כולם מוכנים ורעבים כדי להגיע ולנצח מחר. במשחק הקודם הם הרגו אותנו עם הריבאונדים ובלואו פוסט" סיכם האמריקאי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי