בנאפולי נושמים לרווחה: מרטנס כשיר לגומלין נגד ברצלונה

דריס מרטנס
דריס מרטנס | Francesco Pecoraro/Getty Images

הבלגי שכבש ב-1:1 בשמינית גמר האלופות ויחזור למגרשים תוך עשרה ימים, אך עשוי להיעדר ממשחק הגביע נגד אינטר בשבוע הבא. וגם: באיטליה דווח שנציגי החלוץ שבו לשולחן המו"מ בניסיון להאריך את חוזהו

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

נאפולי אמנם לא הצליחה לנצח את ברצלונה, אבל ה-1:1 הביתי שלשום (שלישי) בשמינית גמר ליגת האלופות בהחלט הפיח רוח חדשה בקבוצה. עונה לא קלה עוברת על הנאפוליטנים, שבליגה מדורגים רק במקום השישי ובמרחק תשע נקודות מאטאלנטה שבמקום הרביעי, דווקא אחרי עונות בהן היו כמעט היחידים שניסו להיאבק עם יובנטוס עם האליפויות, אבל ההופעה הטובה נגד ליאו מסי וחבריו עשויה להיות פורצת דרך בכל הנוגע להשארת הכוכב, דריס מרטנס.

הבלגי שיחגוג בחודש מאי הקרוב את יום הולדתו ה-33, מסיים את חוזהו בתום העונה ולאחר דיווחים על כך שהוא עשוי לעזוב בקיץ ללא תמורה, הבוקר (חמישי) מתפרסמות באיטליה ידיעות לפיהן בימים האחרונים הצדדים הצליחו לגשר על מספר פערים שהיו ביניהם וכעת בנאפולי מאמינים באפשרות שמלך שערי המועדון בכל הזמנים, אחרי שהשווה את מאזן הכיבושים של מארק האמשיק השבוע נגד ברצלונה, לכל אחד 121 שערים, יאריך בסופו של דבר את חוזהו.

על פי Calciomercato, נציגיו של החלוץ שבו לשולחן המו"מ והסכימו לרדת בדרישה לחוזה לשלוש שנים, כך שהשחקן מוכן לקבל חוזה לשנתיים בלבד. עם זאת, אחרי שכבש 121 שערים והשתווה להאמשיק וגם בישל 72 שערים נוספים ב-310 הופעותיו, הוא מבוקש על ידי מספר קבוצות וביניהן אינטר ובהחלט ייתכן שדרישתו למענק חתימה ולשכר משודרג תוביל לכך שהוא יעזוב לאחר שבע שנים בקבוצה.

אגב, בכל הנוגע לפציעה שאילצה אותו לרדת מכר הדשא בסן פאולו נגד ברצלונה, במועדון נשמו לרווחה כשהתברר שהוא לא אמור להיעדר יותר מעשרה ימים והמשמעות היא שיעמוד לרשות ג'נארו גאטוסו בגומלין בקאמפ נואו בחודש הבא. עם זאת, הוא ייעדר בסוף השבוע נגד טורינו ונמצא בספק למשחק הגביע ביום חמישי הבא נגד אינטר.


מרטנס מסובב לחיבורים של ברצלונה (DeFodi Images / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי