גאטוסו: "הרגיש שברצלונה יכולה להתמסר כל המשחק בלי לבעוט"

לורנצו אינסייניה, דריס מרטנס
לורנצו אינסייניה, דריס מרטנס | Michael Steele/Getty Images

ספק אם מאמן נאפולי חשב לפני המשחק שהוא לא יסתפק ב-1:1: "הם הצליחו רק לדגדג אותנו, אבל עשינו טעות וספגנו. זו תהיה קבוצה אחרת בלי וידאל ובוסקטס". אינסינייה: "ניסע לקאמפ נואו כדי לעבור שלב"

(גודל טקסט)

דריס מרטנס הפך אתמול (שלישי) לכובש המצטיין בתולדות נאפולי ביחד עם מארק האמשיק, אחרי שבדקה ה-30 הרעיד את יציעי הסן פאולו עם כדור מסובב לחיבורים של ברצלונה, אבל פציעתו של הבלגי, שנאלץ לנטוש את המשחק שלוש דקות לפני שאנטואן גריזמן השווה וקבע 1:1 בסיום, העיבה מעט על החגיגות.

מרטנס כבש את שערו ה-121 במועדון ובכך השתווה להאמשיק הסלובקי שעזב בשנה שעברה לליגה הסינית אחרי 12 שנה במועדון, אבל מרטנס בן ה-32 עשה זאת בפחות משבע שנים, מאז הגיע לנאפולי בקיץ 2013 מפ.ס.וו איינדהובן. החלוץ ייבדק ביממה הקרובה ובקבוצה יקוו שיהיה כשיר לא רק לגומלין בליגת האלופות, אלא גם למשחק חצי גמר הגביע האיטלקי מול אינטר בשבוע הבא.

בנאפולי יצאו מאוד מעודדים מהיכולת אתמול והמאמן ג'נארו גאטוסו לא חשש לומר בסיום: "ידענו שאסור לנו לטעות ושיחקנו מצוין. היינו יכולים לעשות גם יותר מזה, אבל עשינו את מה שהיינו זקוקים. אני אפילו קצת מאוכזב כי היינו יכולים להתגבר יותר על הפחד ולעשות יותר בכמה הזדמנויות, אבל פגשנו יריב שמחזיק בכדור כל הזמן וטבעי שהתעייפנו".


מרטנס ברגע הפציעה. השתווה להמאשיק, נאלץ לרדת ונאפולי ספגה (Michael Steele / Staff)

לקראת הגומלין הוסיף המאמן: "ברצלונה תחסר שני שחקנים חשובים בגומלין (ארתורו וידאל וסרחיו בוסקטס) והכל פתוח, אם נדע לשחק בצורה הנכונה אז יש לנו סיכוי לעבור אותם. ברצלונה זו ברצלונה, כמובן, אבל זו לא תהיה אותה קבוצה בלי וידאל ובוסקטס. היום הם הצליחו רק לדגדג אותנו עד הגול, הם לא בעטו עד אותו רגע וההרגשה הייתה שהם יכולים להתמסר כל היום בחצי השני ולא לבעוט, אבל השער שספגנו אחרי טעות ש מרקו רוי קצת שבר אותנו".

לורנצו אינסינייה היה ישיר גם כן ואמר: "נותר קצת טעם מר מהתיקו, כי הקרבנו היום המון, שיחקנו טוב ועכשיו אנחנו עם הראש במשחק הבא בליגה. לברצלונה יש שחקנים נהדרים וסגל מספיק טוב גם בלי וידאל ובוסקטס, אז ככה או אחרת עלינו להגיע לברצלונה ולסכן עוד יותר כדי לעבור שלב. אני מתנצל בפני האוהדים שלא ניצחנו, אבל לפנינו משחק גומלין (ב-18.3) ושם נגלה אם אנחנו יכולים לעבור אותם או לא. אני מודה למסי על שהחליף איתי חולצה, זה כבוד גדול, אבל אנחנו נגיע לברצלונה כדי לעבור שלב".



אינסינייה ושחקני נאפולי. "נגיע לברצלונה כדי לעבור שלב" (Michael Steele / Staff)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי