נשיא אופ"א: לא ראוי שמדינה קונה שחקן, אולי נשעה קבוצות מאירופה

ניימאר
ניימאר | צילום: AFP

אלכסנדר צ'פרין ירה בראיון: "פ.ס.ז'? קבוצות מערערות את המערכת". ההשאלות של סיטי ("מדוע לקבוצה אחת יש 100 שחקנים חתומים") והבעיה שבסוכני הכדורגל ("יהיה גבול לסכומים שישולמו"(

(גודל טקסט)

נשיא אופ"א, אלכסנדר צ'פרין, התראיין ל"גאזטה דלו ספורט" ודיבר על שוק ההעברות המשתולל ועל גביעי אירופה. העברת ניימאר לפ.ס.ז' ב-222 מיליון יורו והעברת עוסמאן דמבלה לברצלונה ב-142 מיליון יורו (בכפוף לבונוסים) גרמו לו לומר: "אין דבר כזה שלא יהיה גבול לסכומי העברות שחקנים".

הסלובקי שמכהן כבר כמעט שנה בתפקיד אחרי שהחליף את מישל פלאטיני אמר: "לא אנקוב בשמות, אבל אני לא רוצה קבוצות יערערו את יציבות המערכת עם העברות חריגות ואנחנו מזהירים אותם לא לעבור את הגבול. עם הפייר-פליי שהנהגנו כל הקבוצות עברו ממינוס של 1.7 מיליארד יורו למינוס של 286 מיליון יורו".

סוכני הכדורגל: "הבעיה היא לא בכסף שבתוך המערכת אלה מה שמסתובב מסביב. האחוזים שגובים סוכני הכדורגל בעייתים וגבוהים מיד, אבל בכל סוגי הספורט יש בעיות כאלה".


התקציב של פאריס סן ז'רמן
: "אני לא רוצה לנקוב בשמות של קבוצות, אני רוצה שכל המועדונים יבינו שיש כללים. יש תסריטים שונים שמשתנים במשך השנים ואנחנו נצטרך גם את עזרת פיפ"א בנושא. זה לא נראה לי ראוי שמדינה (קטאר) קונה שחקן (ניימאר), אבל יש חוקים ויש לנו סנקציות כמו להעיף קבוצות מהגביעים השונים".


ניימאר מכעיס את אופ"א (AFP)

העסקאות בתוך קבוצות משנה כמו שמנצ'סטר סיטי נוהגת: "מדוע שלקבוצה אחת יהיו מאה שחקנים חתומים?"/

המבנה החדש של ליגת האלופות בשנה הבאה: "חמש המדינות הגדולות מביאות רווחים בסך 86 אחוז ומקבלות רק 66 אחוז מהן כך שזה לא פייר. מצד שני יהיו פחות קטנות בליגת האלופות שנה הבאה, אבל תרווחנה יותר. זה יהיה טוב למי שיהיה ראוי לזכות בתואר".

יורו 2020 שיהיה הפעם במתכונת שונה ויחולק למספר מדינות: "זה יהיה טורניר נפלא וסימבולי, אבל לא יהיה קל לעשות אותו במתכונת שונה שוב".

טורניר 2024: "יתקיים בגרמניה או בטורקיה".


קאיודה, סיטי קנתה והשאילה (AFP)

המצב הבטחוני באירופה: "אירופה לא בטוחה בימים אלה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי