ניימאר: כולם ממציאים דברים כאילו היו בחדר ההלבשה שלנו

ניימאר וקבאני חוגגים
ניימאר וקבאני חוגגים | AFP

בפאריס סן ז'רמן חגגו את ה-0:3 על באיירן. אמרי: "הוכחנו שאנחנו ברמות הכי גבוהות". המחנות בין השחקנים ניכרו היטב, אבל החלוצים הבהירו: "על הדשא עובדים לאותה מטרה"

(גודל טקסט)
פאריס סן ז'רמן אותתה אתמול (רביעי) לראשונה שיש לה קבוצה שמסוגלת לזכות העונה בליגת האלופות עם קונצרט כדורגל נפלא ב-0:3 נגד באיירן מינכן. ל'אקיפ חגג: "פ.ס.ז' שחטה את באיירן ושלחה מסר עוצמתי לשאר הפיבוריטיות לזכות. הניצחון אולי הוא רק שלוש נקודות, אבל נתן מסר שפרויקט הרכש הענק בקיץ הצליח. חוץ מניימאר וחבורתו גם קיליאן אמבפה הקסים את הפארק דה פראנס".


העיתון העניק ציון 8 לניימאר ואמבפה יחד עם השוער אלפונס אראולה שקיבל אף הוא 8 ועשוי להיות השוער הראשון של הקבוצה. הוא לא ספג כבר 413 דקות בכל המסגרות. אדינסון קבאני קיבל 6 בלבד, אבל MCN היו מעורבים בכל שלושת השערים.




במוקד עמד העימות בין ניימאר לאדינסון קבאני לאחר המחלוקת על בעיטת הפנדל. היה ברור שיש שתי חבורות במשחק. הברזילאים חגגו לבד ושאר השחקנים חגגו לבד, אבל קבאני השתדל לפחות בסיום לדבר על כך שהקבוצה מאוחדת: "כולנו בני אדם שונים ויש לנו דרך שונה לראות דברים, אבל כשאנחנו על כר הדשא אנחנו עובדים למען אותה מטרה וזה ניצחון של הקבוצה".


La démonstration de Paris face au Bayern en Une de votre journal L'ÉQUIPE de jeudi.
Feuilletez l'édition https://t.co/xoMAkpi65npic.twitter.com/8rwBPQAShM

— L'ÉQUIPE (@lequipe) September 27, 2017


11 – @PSG_inside have scored 11 goals against Bayern Munich in UCL, more than against any other opponent after Barcelona (16). Big.

— OptaJean (@OptaJean) September 27, 2017


ניימאר הצטרף לאדינסון קבאני והכחיש את הסיפור של כמעט מכות בחדר ההלבשה עם האורוגוואיי. "כולם ממציאים סיפורים שלא היו ומדברים יותר מדי. אומרים דברים שהם לא יודעים עליהם כלום ומנסים להיכנס לחדר ההלבשה שלנו. אלה דברים שלא היו ולא נבראו", הכחיש. הברזילאי גם טען אחרי המשחק שכבר נקבע מי יבעט פנדל ומתי, אבל סירב לומר את זהותו: "כשאנחנו על המגרש כולנו משפחה אחת ומשחקים למען אותה מטרה".


המאמן אונאי אמרי הוסיף: "הוכחנו שאנחנו ברמה של ברצלונה ובאיירן. קיליאן אמבפה מתקדם מפעם לפעם ומראה שהוא כישרון גדול שיעזור לקבוצה להתפתח. היו לנו שלוש מטרות. לנצח ולהיות ראשונים בבית, לתת הצגה לאוהדים ולשלוט במשחק. שיחקנו הרבה על מתפרצות בגלל שבאיירן קבוצה שתמיד מחזיקה בכדור. האתגר שלנו לנצח קבוצות שעל הנייר היו טובות מאיתנו ועשינו זאת".



ניימאר ללא ספק בכושר שיא. בפעם הראשונה באלופות הוא כבש ובישל בשני משחקים רצופים. אמבפה שבישל את השער השלישי לניימאר במבצע ענק סיכם: "זו רק ההתחלה. הרגשנו בפנים, בלב שלנו, שאנחנו צריכים לתת הצגה גדולה נגד קבוצה כזו ועשינו זאת. הציפיות מאיתנו היו גבוהות וזה טבעי אחרי קיץ כזה. אנחנו כבר חושבים על המשחק הבא בראשון. אנחנו כאן כדי לנצח כל משחק. ברור שלא אהבתי להתחלף, אבל זה התפקיד של המאמן".


Neymar at Paris:

Games 7
Goals 6
Assists 6

Most exciting player in the #UCL? pic.twitter.com/TDX0JpORIx

— Champions League (@ChampionsLeague) September 27, 2017

הקפטן טיאגו סילבה הזהיר לא להיסחף עם הניצחון: "זה פשוט היה ניצחון ענק על קבוצה גדולה. התמודדנו נגד מאמן גדול שעבד איתנו. ניימאר ואמבפה העלו אותנו לדרג חדש. כל שנה אנחנו חזקים יותר".


הנשיא והבעלים נאסר אל חלאיפי דיבר בעיקר על אמבפה: "היה לו משחק ענק. כולם יודעים שהוא שחקן גדול וההופעה שלו הוכיחה למה השקענו בו הרבה כסף". 



המחנות ניכרו היטב (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי