קאסמירו: "אם נמשיך כך, יהיה קשה לעצור אותנו". זידאן: "שיחקנו מושלם"

ריאל מדריד
ריאל מדריד | Gettyimages

בריאל מדריד חגגו את ההעפלה לרבע הגמר, בתקשורת הספרדית עקצו את הכסף הקטארי של פ.ס.ז': "כדאי שתלמדו. ניימאר רוצה לזכות? שיעבור לבלאנקוס". סרחיו ראמוס החמיא למאמנו: "הגישה שלו הייתה מושלמת"

(גודל טקסט)
יותר מאשר הכסף הקטארי, הוכח אמש (שלישי) בפאריס שליגת האלופות זקוקה לריאל מדריד. הבלאנקוס רחוקים חמישה משחקים מזכייה שלישית ברציפות במפעל היוקרתי ביבשת אחרי 1:2 על פ.ס.ז' ו-2:5 בסיכום שני המשחקים, וכעת זה נראה לפחות סטטיסטית שרוב הסיכויים שהם ייתקלו ברבע הגמר ביריבה אנגלית. השאלה את מי. 


ריאל מדריד אמנם נמצאת בעונה שלא בטוח שתרצה לזכור בשל העובדה שבזירה המקומית תואר היא לא תקטוף השנה, אך לפחות שחקני הבלאנקוס צברו עבור המועדון 6.5 מיליון יורו בזכות ההעפלה לרבע הגמר. בסך הכל הרוויח המועדון כבר 30 מיליון יורו על הישגיהם רק העונה בליגתה אלופות. "זה לא רק עניין של כסף. ריאל מדריד השאירה את העונה שלה חייה ובועטת, כי בלי ליגת האלופות היא הייתה מסתיימת כבר אתמול", כתב "מארקה".



"המלך כבש את פאריס" הוסיף "מארקה" תחת התמונה של כריסטיאנו רונאלדו, שכבש את השער ה-12 שלו בליגת האלופות העונה. CR7 הפך לשחקן השני בליגת האלופות שכבש בתשעה משחקים רצופים (14 שערים). הראשון היה רוד ואן ניסטלרוי ב-2003, שכבש אז 12 שערים במדי מנצ'סטר יונייטד. בעיתון גם נכתב שהניצחון של ריאל מדריד הוא מסר ברור לניימאר: "אם אתה רוצה לזכות בתארים, תבוא לריאל מדריד".


מי שזכה למחמאות בתקשורת בבירת ספרד היה כמובן המאמן זינדין זידאן: "הוא מעולם לא עלה בהרכב התקפי יותר, עם לוקאס ואסקס, מרקו אסנסיו ועם רונאלדו וקארים בנזמה. ההימור שלו עבד בהצלחה כשהשאיר את איסקו וגארת' בייל על הספסל".

AS. March 7.#frontpage#primapagina#rassegnastampa#portada#backpage#football#sportspic.twitter.com/cqoM30UcQw

— Tijani Goullet AD (@TijaniGoulletAD) 7 במרץ 2018

העיתון "אס" כתב בשער: "עבור שער הניצחון" (הכוונה לשאנז אליזה וגם לשער הניצחון במשחק, יז). בכותרת נוספת בעיתון נכתב: "היה גיהנום? כן, של פאריס סן ז'רמן". בעל הטור ב"אס", אלפרדו רלאנו, כתב: "מגיע ציון 10 לשחקנים ולמאמן על משחק מושלם". בעיתון "מארקה" השתמשו באותה תמונה של רונאלדו ו-קרבחאל חוגגים ועקצו את הכסף הגדול של פ.ס.ז' מול הניסיון של הבלאנקוס: "כדאי שתלמדו".

#LaPortada Para que aprendan pic.twitter.com/BwWSl5oh4j

— MARCA (@marca) 6 במרץ 2018

בסיום זידאן רמז לגארת' בייל: "אני בטוח שהוא רצה לשחק, אבל יש לי עוד הרבה שחקנים. אני בטוח שבעתיד הוא ישחק. המפתח לניצחון היה שהאמנו כי לוקאס ואסקס ומרקו אסנסיו הם מחליפים טובים למודריץ' וקרוס. זה היה משחק מושלם עבורנו. לחצנו אותם מהרגע הראשון. זה לא מגרש קל לשחק בו, אבל הצגנו משחק מושלם".


השיתוף של ואסקס ואסנסיו: "חיפשתי שתי שורות של ארבעה שחקנים כשבקצוות שניים שיכולים לעשות גם הגנה וגם התקפה וזה עבד. אנחנו צריכים עכשיו לתרגם את המשחק הטוב שלנו גם לליגה. לוקה מודריץ' וטוני קרוס לא היו כשירים במאה אחוז ואני צריך לחשוב על הרבה דברים כשאני מחליט אם לשתף אותם או לא". בסיום זיזו התחבק ארוכות עם מרסלו ולוקאס ואסקס ועבר משחקן לשחקן והעניק חיבוק. כריסטיאנו רונאלדו הראה מסר מיוחד שכתב זידאן לוואסקס, שלא הירבה לשחק באלופות השנה.


קאסמיר
ו, שדאג שבכל זאת אחד מהברזילאים הרבים על הדשא ימצא את הרשת, אמר: "עוד לא דיברתי עם ניימאר, אבל בטוח שהוא יברך אותי. אם נמשיך לשחק כך אף אחד כמעט לא יוכל לנצח אותנו, אבל אנחנו אנושיים ולא תמיד נוכל לנצח. אסנסיו ו-ואסקס לא משחקים הרבה והם הראו עד כמה הם חושבים עבורנו".


הברזילאי גם התייחס ליכולת של כריסטיאנו רונאלדו: "אנחנו מדברים על השחקן הכי טוב בעולם ואני מקווה להמשיך ליהנות מהיכולת שלו והשערים עוד הרבה זמן".



רונאלדו חוגג. בקבוק נזרק לעברו במהלך החגיגה, אך לא פגע (Gettyimages)


סרחיו ראמוס שיבח את זידאן: "הגישה שלו למשחק הייתה מעולה. פ.ס.ז' השאירו הרבה מרווחים ואנחנו ניצלנו זאת לתקוף. אנחנו היינו מאוד התקפיים וזה הרס להם את המשחק. ה-11 של זיזו? יש מאמן שקובע והוא הצליח בבחירות שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי